قیمت صفحه کورین کره ای

قیمت صفحه کورین کره ای

قیمت صفحه کورین کره ای

در این مطلب شرکت ایران کورین قصد دارد اطلاعات مربوط به قیمت صفحه کورین کره ای را در اختیار شما قرار دهد. به طور حتم شما که در حال مطالعه این صفحه هستید، به دنبال دانستن قیمت ورق کورین هستید. بنابراین وقت شما را زیاد نمی گیریم و طیف قیمت را در اختیار شما قرار خواهیم داد. تنها نکته ای که لازم است بدانید این است که قیمت ارائه شده، مربوط به همین تاریخ یعنی آذر ماه سال ۱۳۹۸ است. با توجه به این که ورق کورین کره ای یک متریال وارداتی است، قیمت آن با توجه به نرخ ارز تعیین می شود و بر همین اساس، نرخ آن کاملا به روز است. در بازار ایران سه برنده تولید کننده کورین کره ای کاملا فعال هستند و می توان آنها را تهیه نمود:

  • برند سامسونگ (که با نام استارون و لوته نیز شناخته می شود)
  • برند ال جی (که با نام کورین هایمکس نیز شناخته می شود)
  • برند هانکس

و اما در حال حاضر قیمت این سه برند به صورت زیر است:

  • رنج قیمت هر متر طول صفحه کورین کره ای سامسونگ : ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ تا ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان
  • رنج قیمت هر متر طول صفحه کورین کره ای ال جی: ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ تا ۲٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان
  • رنج قیمت هر متر طول کورین هانکس: ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ تا ۱٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان

مدل های مختلف قیمت گذاری صفحه کورین

شاید برای شما هم سوال باشد چرا کورین سامسونگ یا ال جی و هانکس دارای رنج قیمت متفاوتی است و یا اینکه معیار تفاوت قیمت سنگ های کورین چیست. در پاسخ به این سوال باید گفت برندهای مختلف تولید کننده کورین طرح های متفاوتی را تولید می کنند. این طرح ها معمولا دارای دانه بندی متفاوتی هستند. دانه بندی ریز و درشت. در طرح صفحه می توانید این طرح ها را بطور کامل مشاهده نمایید و ببینید که برخی دارای دانه های ریزتر و برخی دانه های درشت تر هستند.

کورین های دانه درشت معمولا قیمت بالاتری دارند و طرح های دانه ریز و ساده قیمت پایین تری دارند. این طرح ها بسیار متنوع هستند و سلایق مختلفی را پوشش می دهند. اگر به دنبال صفحه کابینت کورین با قیمت پایین تری هستید، باید به سراغ دانه ریزها بروید و اگر به دنبال طرح های دانه درشت هستید، باید قیمت بالاتری را بپردازید. اما کیفیت این صفحات فرق زیادی با یکدیگر ندارد.

اما نکته بسیار مهم در مورد قیمت کورین که لازم است به آن توجه نمایید این است که قیمت ارائه شده برای هر متر طول است. اگر به دنبال قیمت صفحه کامل کورین هستید، قیمت ارائه شده برای هر متر طول را ضربدر عدد ۳٫۵ کنید. چرا که صفحات کورین به طور معمول ۳٫۸۶ متر طول دارند و عرض صفحات ۷۶ سانتی متر است. تمامی برندهای تولید کننده کورین، چه ایرانی و چه خارجی، این ابعاد را به صورت استاندارد تولید و رعایت می کنند. البته برندهای مختلف ابعاد دیگر را نیز تولید می کنند اما ابعاد ذکر شده، بین تمامی برندها مشترک است. در همین راستا خوب است بدانید که ضخامت صفحه کورین به طور معمول ۱۲ میلیمتر است.

اگر تمایل دارید لیست قیمت کامل صفحه کورین کره ای و ایرانی را مشاهده نمایید، پیشنهاد می کنیم سری به لینک زیر بزنید. در این لیست کوشیده ایم، قیمت روز برندهای مختلف را ارائه نماییم:

قیمت کورین

اگر تمایل دارید قیمت روز و لحظه ای کورین را بدانید، پیشنهاد می کنیم از طریق شماره زیر با مسئول فروش ایران کورین در تماس باشید:

۰۹۱۲۸۸۶۶۷۸۰

در ادامه نمونه هایی اجرا شده از صفحه کورین های خارجی سامسونگ و ال جی و هانکس را برای شما آماده نموده ایم تا نمونه های اجرا شده ی این سنگ ها را نیز ببینید. این نمونه ها به شما کمک می کند تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام ورق کورین برای صفحه کابینت شما مناسب تر است.

نمونه های اجرا شده کورین سامسونگ (استارون یا لوته)

قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای

نمونه های اجرا شده کورین ال جی (هایمکس)

قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای

نمونه های اجرا شده کورین هانکس

قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای قیمت صفحه کورین کره ای

 

اگر قصد مشاهده تمامی کدها و طرح های کورین های کره ای را دارید، می توانید از طریق لینک زیر سمپل این کورین ها را مشاهده نمایید. کافی است بر روی نام هر برند کلیک نمایید:

اگر در رابطه با اجرای کورین، خرید ورق و نحوه اجرای آن و همچنین مدت زمان مورد نیاز برای انجام کار نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، همین حالا با کارشناسان خود در ایران کورین در تماس باشید.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>