آشپزخانه لوکس ، سنگ کورین و کوارتز برای صفحه جزیره

آشپزخانه لوکس ، سنگ کورین و کوارتز برای صفحه جزیره

همواره بسیاری از مردم می کوشند که آشپزخانه شان را به بهترین شکل دکوراسیون کنند که چرا که آشپزخانه قلب یک خانه است و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خود دارد. برای این که آشپزخانه ای لوکس داشته باشیم باید چه کنیم؟

رسیدن به یک آشپزخانه لوکس نیاز به چند نکته و راهنمایی دارد که در این قسمت به آنها اشاره خواهیم نمود.

اول اینکه امروزه برای داشتن یک آشپزخانه لوکس یا به اصطلاح فنی کلاسیک، باید به سراغ کابینت هایی به سبک ممبران بروید! کابینت های ممبران نوع صنعتی شده  ی کابینت های کلاسیک هستند که بسیار پر کار بودند و هزینه تمام شده ی بالایی داشتند. ممبران این سبک کلاسیک را به سبک صنعتی با قیمت بهینه تر تولید می کند. امروزه در هر جایی می توان کابینت ممبران را تهیه نمود! ایران کورین نیز این قابلیت را دارد که کابینت ممبران را به شما عرضه نماید.

دوم اینکه فرم و مدل آشپزخانه های مدرن، بر پایه جزیره ای بودن آن است. امروزه آشپزخانه ها به این شکل طراحی و ساخت می شوند که دورتادور را فضای کابینت ها پر می کند و وسط آشپزخانه، یک کانتر کار می شود که عموما با نام جزیره یا آیلند شناخته می شود.

نکته ی سومی که باید به عرض شما برسانیم، استفاده از سنگ های کورین و یا کوارتز برای صفحه کابینت و همینطور صفحه جزیره است. سنگ کورین و کوارتز شباهت زیادی به سنگ طبیعی دارند اما بسیار بهینه تر و به اصطلاح، ویژه صفحه کابینت تولید می شوند. مدل های کوارتز با رگه های درشت، می تواند حس لوکس بودن فضای آشپزخانه را چندین برابر کند. از سوی دیگر صفحات کورین به دلیل اجرای یکپارچه و بدون درز، خاصیت آنتی باکتریال دارند و می توانند علاوه بر زیبایی، بهداشت آشپزخانه شما را تضمین کنند.

در ادامه نمونه هایی از آشپزخانه هایی لوکس را آماده نموده ایم که در آنها کابینت ها به رنگ های و فرم های مختلف هستند و برای صفحه رویی کابینت یا جزیره نیز از سنگ مورین یا کوارتز استفاده شده است.

اگر در رابطه با خرید صفحه کورین یا کوارتز نیاز به مشاوره دارید و یا قصد سفارش اجرای پروژه تان را دارید، ما در ایران کورین همواره از شنیدن صدای شما خرسند خواهیم شد. با ما تماس بگیرید.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>