برای کابینت خاکستری چه رنگ کورین یا کوارتز مناسب است؟

کورین سفید،کابینت خاکستری

برای کابینت خاکستری چه رنگ کورین یا کوارتز مناسب است؟

در این قسمت قصد داریم به یک مدل از سوالاتی که به وفور از سوی کاربران طرح می شود پاسخ دهیم. بسیاری از کسانی که با ایران کورین برای مشورت تماس می گیرند، به دنبال انتخاب کورین رنگ مناسب با توجه به رنگ کابینت خود هستند. کسانی که کابینت خود را سفید انتخاب می کنند، می توانند هر رنگ و طرحی از کورین را استفاده کنند. چرا که رنگ سفید خنثی است و صفحه کابینت می تواند هر رنگی باشد.

در این بخش ما قصد داریم با ارائه نمونه هایی، به کسانی که کابینت خاکستری تیره و روشن دارند، راهنمایی ارائه دهیم. اگر کابینت خاکستری انتخاب کرده اید، چه تیره و چه روشن، بهتر است از کورین های نزدیک به رنگ سفید استفاده نمایید. در واقع اگر رنگ کابینت تان تیره است، پیشنهاد می کنیم از کورین های روشن استفاده کنید تا یک تضاد قابل قبول در فضا ایجاد گردد. صفحات کابینت تیره، جذابیت زیادی به آشپزخانه شما نخواهد داد. در انتها نمونه ای از استفاده از کورین رنگ مشکی برای کابینت خاکستری قرار داده ایم تا خودتان بهتر متوجه موضوع شوید.

در نهایت اینکه به طور صریح و دقیق برای کابینت های خاکستری رنگ، پیشنهاد ما کورین یا کوارتز به رنگ سفید و یا کورین و کوارتز سفید با دانه ها یا رگه های تیره است. این دو انتخاب آشپزخانه شما را متفاوت و جذاب خواهند کرد. در ادامه نمونه هایی از هر دو مدل سنگ برای کابینت خاکستری را ارائه کرده ایم. این نمونه ها را ببینید و اگر نیاز به مشاوره بیشتری داشتید با ایران کورین در تماس باشید.

نمونه های استفاده از کورین رنگ سفید و یا سفید رگه دار:

کورین سفید،کابینت خاکستری کورین سفید،کابینت خاکستری کورین سفید،کابینت خاکستری کورین سفید،کابینت خاکستری کورین سفید،کابینت خاکستری کورین سفید،کابینت خاکستری کورین سفید،کابینت خاکستری کورین سفید،کابینت خاکستری کورین سفید،کابینت خاکستری کورین سفید،کابینت خاکستری کورین سفید،کابینت خاکستری کورین سفید،کابینت خاکستری

نمونه استفاده از کورین رنگ سیاه و تیره بر روی کابینت خاکستری تیره

کورین رنگ سیاه،کابینت خاکستری

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای سنگ های کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>