ترکیب صفحات کورین با رنگ های مختلف

ترکیب صفحات کورین

ترکیب صفحات کورین با رنگ های مختلف

برخی از افراد به ترکیب رنگ ها و طرح ها برای صفحه کابینت و کانتر آشپزخانه علاقه مندند. در واقع اینطور باید گفت که برخی از افراد دوست دارند که دو رنگ تیره و روشن را با یکدیگر ترکیب و صفحه ای متفاوت ساخت. این در حالی است که در عمده موارد، صفحه کابینت یا جزیره در آشپزخانه یا یک رنگ کار می شود.

در این بخش نمونه ای از استفاده و ترکیب دو سنگ کورین اورانوس را آماده نموده ایم که بر روی یک صفحه کار شده اند. این دو سنگ به یکدیگر چسبانده و بر روی صفحه کانتر کار شده است. این از قابلیت های کورین است که می توان دو صفحه را در کنار یکدیگر قرار داد و با ساب زدن محل اتصال، به صفحه ای یکپارچه رسید.

این قابلیت ترکیب و اتصال را به سادگی در دیگر متریال هایی که برای صفحه کابینت مورد استفاده قرار می گیرند، نمی توان یافت. اگر قصد استفاده از کورین برای صفحه کابینت آشپزخانه تان را دارید، چه به صورت ساده و یک رنگ و یا ترکیب سنگ های مختلف کورین، می توانید با ایران کورین در تماس باشید.

ترکیب صفحات کورین ترکیب صفحات کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>