جدیدترین صفحه کابینت

جدیدترین صفحه کابینت

جدیدترین صفحه کابینت

در این مطلب قصد داریم به سوال بسیاری از افراد که در حال باسازی و نوسازی منزل مسکونی و آشپزخانه شان هستند پاسخ دهیم. این که جدیدترین صفحه کابینت چیست و بهترین متریالی که می توان برای آشپزخانه انتخاب نمود چیست؟ به طور حتم اگر در حال بازسازی خانه تان باشید، می دانید که یکی از گران قیمت ترین قسمت های بازسازی منزل مسکونی ، بخش آشپزخانه، کابینت ها و صفحه کابینت است. و اگر در حال بازسازی آشپزخانه باشید، به طور حتم به دنبال یافتن بهترین صفحه کابینت با مناسب ترین قیمت خواهید بود. اگر در این مطلب همراه ما باشید، شما را به طور خلاصه با انواع صفحه کابینت آشنا خواهیم کرد و در نهایت به شما خواهیم گفت جدیدترین نوع صفحه کابینت کدام خواهد بود و شما با بودجه ای که در نظر گرفتید به سراغ کدام نوع صفحه بروید بهتر است.

پس در این بخش به سوالات زیر پاسخ خواهیم گفت:

  • انواع صفحه کابینت
  • جدیدترین صفحه کابینت
  • رده بندی قیمت صفحه ها

انواع صفحه کابینت

ما در وب سایت ایران کورین در مقاله ای به طور مفصل به این موضوع پرداخته و انواع صفحه کابینت را شرح داده ایم. همانطور که اشاره شد، در این مطلب به طور خلاصه به این موضوع می پردازیم. انواع صفحه کابینت که همه ی ما می شناسیم و در بازار ایران به طور متداول مورد استفاده قرار می گیرند و قابل دسترسی، خرید و سفارش هستند عبارتند از:

  • صفحه کابینت ام دی اف (MDF)
  • صفحه کابینت سنگ طبیعی
  • سنگ مصنوعی نظیر کورین یا کوارتز
  • صفحه طرح کورین
  • صفحه ام دی با با روکش طرح کورین

اگر به اسامی بالا دقت کرده باشید، بیشتر از همه کورین یا طرح کورین را مشاهده می نمایید. دلیل این امر، استفاده ی بالا از کورین است. و البته همینطور کوارتز. در واقع این دو متریال در صدر لیست انتخاب مردم برای کابینت هستند. دلیل این امر، کیفیت بالای این محصول و ویژگی های خاص آن است که این سنگ را تبدیل به بهترین انتخاب برای صفحه کابینت نموده است. البته باید توجه داشت، با توجه به قیمت نسبتا بالای این متریال، امروزه صفحات MDF با روکش هایی شبیه به کورین نیز به وفور توسط کابینت کاران به مشتریان پیشنهاد می گردد که در واقع همان ام دی اف هستند اما ظاهری شبیه به کورین یا کوارتز دارند. این صفحات به لحاظ کیفیت هیچگاه نخواهند توانست رضایت شما را جلب کنند. این صفحات به دلیل شباهت به سنگ کورین و کوارتز با نام طرح کورین می شناسند و قیمتی پایین از نوع اصلی خود دارند.

اگر تمایل دارید به طور کامل، با انواع صفحه کابینت آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم حتما پیش از خرید و انتخاب هر نوع محصولی کمی وقت بگذارید و مقاله زیر را نیز مطالعه نمایید:

انواع صفحه کابینت

در حال حاضر آشنایی مقدماتی با انواع صفحه داریم. صفحاتی که در بازار ایران وجود دارند و مورد استفاده قرار می گیرند و شما به عنوان مشتری، می توانید هر کدام از آنها را انتخاب و خریداری نمایید. در ادامه به بررسی جدیدترین صفحات کابینت خواهیم پرداخت و ترتیب آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

جدیدترین صفحه کابینت

در واقع ترتیب بندی انواع صفحات کمی دشوار است اما می توان به طور تقریبی این کار را انجام داد. همانطور که اشاره شد، تمامی مطالب این بخش در مورد متریال های متداول موجود در بازار است که متریال های خاص نظیر بتن اکسپوز یا شیشه و … مورد بحث نیستند. اگر بخواهیم ترتیب درستی در مورد قدیمی ترین و جدید ترین نوع صفحات ارائه کنیم باید این طور ترتیب بندی نماییم:

  • ۱ – سنگ طبیعی
  • ۲ – صفحه MDF
  • ۳ – صفحه کورین
  • ۴ – سنگ کوارتز

بله تقریبا ترتیب به همین شکل است. در گذشته که حتی ام دی اف در بازار نبود، سنگ طبیعی با انواع مختلفی که دارد مورد استفاده قرار می گرفت. اما سنگ طبیعی به علت محدودیت های بی شماری که داشت، بازار را به متریال تازه وارد یعنی ورق ام دی اف واگذار کرد و سالهای سال در ایران و دنیا از MDF برای صفحه کابینت استفاده می شود. ظاهر صفحه ام دی اف با تنوع روکش ای که بر روی آن می تواند استفاده شود، بسیار گسترده است. اما ام دی اف با مشکل اساسی روبرو بود. این که این متریال از مشتقات چوب است و چوب همواره با آب مشکل دارد و به همین دلیل عمر این صفحات چندان بالا نبود.

طی ۱۰ سال گذشته، با ورود متریال کورین یا صفحات یکپارچه سخت که با نام سنگ مصنوعی نیز شناخته می شوند، کم کم MDF جای خود را به این متریال داد. چرا که این صفحات دارای ویژگی هایی نظیر ضد آب بودن، اجرای بدون درز، تنوع بالای طرح و رنگ و مقاومت در برابر ضربه و … بودند و هستند. تفاوت کورین و MDF در تفاوت قیمت فاحش است. چرا که کورین به مراتب از ام دی اف گران تر است و دلیل بالا بودن قیمت نیز، کیفیت بالای آن است. کورین دارای طرح های بی شمار و بسیار زیبایی است. امروزه صفحات ام دی اف با طرح ها و ظاهری شبیه به سنگ کورین روانه بازار می شوند و بسیاری از افراد که به کورین علاقه مندند اما قیمت آن را بالا می بینند، از این مدل صفحات که با نام طرح کورین شناخته می شوند، استفاده می کنند. اما ما باید به شما بگوییم که این صفحات تنها به لحاظ ظاهر شما را راضی می کنند اما در واقع همان فرآورده چوبی هستند و در نهایت مجبور به تعویض آنها خواهید بود.

جدیدترین متریال این لیست سنگ کوارتز است. کوارتز کمی پس از کورین به بازار ایران رسید و امروزه مردم شناخت بهتری از آن دارند. این متریال گاهی هم قیمت کورین است و گاهی گران تر. بسته به برندی که انتخاب می کنید و به طور عمومی، این صفحه قیمت هم تراز یا بالاتری از کورین خواهد داشت. تفاوت عمده کوارتز و کورین، در مقاومت بالاتر کوارتز در برابر خط و خش است. این دو متریال به لحاظ ظاهر، شباهت بسیار زیادی دارند.

رده بندی قیمت صفحات

تا کنون، با انواع متریالی که می توانید خریداری نمایید، آشنا شدید. البته به طور خلاصه و کلی. بر اساس توضیحاتی که در مورد انواع صفحات ارائه شد، رده بندی قیمت صفحه کابینت به شکل زیر خواهد بود:

  • ام دی اف
  • سنگ طبیعی
  • سنگ کورین
  • سنگ کوارتز

نکته جالب اینکه، سنگ طبیعی با توجه به تنوع گسترده ای که دارد می تواند از کورین یا کوارتز گران تر تمام شود! اما میانگین قیمتی همین ترتیب است. اگر قصد خرید و سفارش صفحه کابینت دارید، پیشنهاد دوستانه ما را بپذیرید و برای جلوگیری از هزینه ی چند باره، یک بار هزینه ی منطقی را بپردازید و سنگ کورین یا سنگ کوارتز را خریداری نمایید. چرا که ام دی اف یا چوب، همواره با آب در تضاد خواهد بود و نمی تواند به طور طولانی در برابر نفوذ آب از خود مقاومت خوبی نشان دهد. هر چند قیمت مناسب تری داشته باشد.

اگر قصد آشنایی بیشتر با سنگ کورین یا سنگ کوارتز را دارید و یا قصد دارید سفارش خرید و اجرای کورین دهید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. ما همواره از شنیدن صدای شما خوشحال خواهیم شد.

جدیدترین صفحه کابینت جدیدترین صفحه کابینت جدیدترین صفحه کابینت جدیدترین صفحه کابینت جدیدترین صفحه کابینت جدیدترین صفحه کابینت جدیدترین صفحه کابینت جدیدترین صفحه کابینت جدیدترین صفحه کابینت جدیدترین صفحه کابینت جدیدترین صفحه کابینت جدیدترین صفحه کابینت جدیدترین صفحه کابینت جدیدترین صفحه کابینت جدیدترین صفحه کابینت جدیدترین صفحه کابینت جدیدترین صفحه کابینت جدیدترین صفحه کابینت جدیدترین صفحه کابینت جدیدترین صفحه کابینت

در این مطلب به طور خلاصه و اصولی شما را با جدیدترین صفحه کابینت و ترتیب بندی قیمت آنها آشنا نمودیم. در صورتی که قصد خرید صفحه آشپزخانه تان را دارید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

شرکت کورین ایران کورین

مرکز فروش صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>