کابینت سفید با صفحه کورین رنگ سفید

کابینت سفید با صفحه کورین سفید

کابینت سفید با صفحه کورین رنگ سفید

در این مطلب قصد داریم با همراهی شما به سراغ آشپزخانه هایی برویم که در آنها کابینت سفید با صفحه کورین رنگ سفید کار شده اند. در تمامی این آشپزخانه ها یک ویژگی مشترک وجود دارد و این ویژگی شاخص استفاده از شیشه رنگی بین کابینتی آبی است. در ادامه با ذکر یک مقدمه کوتاه به بررسی این نمونه ها موردی خواهیم پرداخت.

کورین و یا به عبارت صحیح تر، صفحات یکپارچه سخت، به دلیل شباهت های ساختاری و ظاهری با سنگ طبیعی، با نام سنگ مصنوعی کورین شاخته می شوند. صفحات کورین با عرض استاندارد ۷۶ سانیتمتر، برای کابینت های با عرض استاندارد (۶۰ تا ۶۵ سانتی متری) طراحی و ساخته می شوند. تقریبا تمامی برندهای تولید کننده کورین، چه ایرانی و چه خارجی، از چنین عرضی برای صفحات تولیدی خود استفاده می کنند و این عدد، تبدیل به یک عرض استاندارد شده است. البته لازم به ذکر است که برخی برندها، صفحاتی با عرض های بیشتر نظیر ۹۰ نیز تولید می کنند که برای کاربری های دیگر نظیر ساخت کانتر و صفحه جزیره آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد.

ضخامت صفحات کورین نیز در تمامی برندها مشترک بوده و ۱٫۲ سانتی متر یا ۱۲ میلی متر می باشد. این ویژگی های عمومی ابعاد و اندازه صفحات کورین است که در بین تمامی برندهای مشترک و به عنوان ابعاد استاندارد در نظر گرفته می شود. علاوه بر این کورین دارای رنگ ها و طرح های بسیاری زیادی است. هر برندی (چه ایرانی و چه خارجی)، هم دارای طرح ها و کدهای مخصوص به خود است که توسط دیگر برندها تولید نمی شود و هم اینکه اکثر برندها برخی طرح ها را به صورت شبیه به هم تولید می کنند. این کدهای شبیه به هم، عمدتا صفحات محبوب و پرفروش کورین هستند که با اقبال خوبی از سوی مردم در سراسر دنیا روبرو شده است و شما در این قسمت یکی از این طرح ها را خواهید دید.  این طرح، کورین سفید با دانه های ریز است. این طرح کورین تقریبا توسط تمامی برندهای ایرانی و خارجی و البته با کمی اختلاف تولید می شود. برخی دانه ها را پر رنگ تر در نظر می گیرند و برخی کمرنگ تر. برخی دانه ها را درشت تر در نظر می گیرند و برخی ریز تر. اما به طور ساده می توان همه این طرح ها را ساده با دانه های ریز و درشت دانست.

در آشپزخانه هایی که در این بخش خواهید دید، همانطور که در ابتدا به این موضوع اشاره شد، کابینت ها به رنگ سفید هستند و صفحه کابینت که از جنس کورین است نیز با طرحی که مشخص تان اعلام شد، یعنی سفید با دانه های ریز، کار شده است ( کابینت سفید با صفحه کورین سفید ). ترکیب این دو یعنی MDF سفید و کورین سفید، ترکیبی خالص و بسیار زیبا را در اختیار شما قرار خواهد داد. نکته آنکه در تمامی این آشپزخانه ها از یک متریال شاخص نظیر شیشه رنگی با رنگ آبی استفاده شده است که به فضا انرژی زیادی می دهد. این ترکیب رنگی، بسیار زیبا، دلنشین و خاص است. البته اگر از چنین رنگ آبی تیره ای لذت نمی برید، می توانید از رنگ های ملایم تر نظیر آبی آسمانی نیز استفاده نمایید که در این صورت فضای آشپزخانه شما تا حدود زیادی به رنگ های خنثی متمایل خواهد شد.

در ادامه دعوت می کنیم این سبک و رنگ از آشپزخانه را مشاهده و بررسی نمایید. اگر قصد خرید و سفارش اجرای کورین با رنگ سفید و یا هر رنگ دیگری دارید، می تواند با مشاورین خود در شرکت ایران کورین در تماس باشید. همچنین اگر سوالی در ذهن شما راجع به ویژگی های خاص کورین باقی مانده است، ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

کابینت سفید با صفحه کورین سفید کابینت سفید با صفحه کورین سفید کابینت سفید با صفحه کورین سفید

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>