کورین مشکی دانه ریز برای صفحه کابینت

کورین مشکی دانه ریز

کورین مشکی دانه ریز برای صفحه کابینت

شرکت کورین ایرانی اورانوس ، یکی از برندهایی ایرانی تولید کننده صفحه کورین است که با قیمتی پایین تر از برندهای خارجی کورین و با کیفیتی مناسب، این صفحات را تولید می کند. در بین برندهای ایرانی، اورانوس یکی از با کیفیت ترین صفحات کورین را تولید می کند. البته به طور حتم با کیفیت برندهای خارجی نظیر ال جی و سامسونگ فاصله دارد. اما در دوره ای که برندهای خارجی کورین قیمت تمام شده ی بالایی دارند، باید به سراغ برندهای ایرانی رفت و در بین برندهای ایرانی، اورانوس یکی از پیشنهادات ماست. البته اگر به دنبال صفحه کابینت از جنس کورین هستید.

اگر تمایل دارید نمونه آشپزخانه هایی که در آنها صفحه کابینت یا کانتر از جنس کورین اورانوس است را ببینید، می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

کورین اورانوس

در این مطلب قصد داریم با همراهی شما، به بررسی یکی دیگر از نمونه های کورین اورانوس بپردازیم. کورین مشکی با دانه ریز برای صفحه کابینت آشپزخانه. کد این صفحه|، کورین اورانوس کد Gr300  می باشد. همانطور که در تصاویر مشخص است، این آشپزخانه به شکل کلاسیک و با کابینت های ممبران کار شده است. وقتی برای آشپزخانه منزل مان هزینه می کنیم و کابینت هایی ممبران سفارش می دهیم، قطعا برای صفحه کابینت و جزیره هم باید هزینه ای متناسب نمود. اگر به دنبال کیفیت و یک کار خوب هستید، پیشنهاد می کنیم برای صفحه کابینت از MDF و مشتقات مختلف آن استفاده نکنید و به سراغ سنگ مصنوعی کورین و یا کوارتز بروید. کورین و کوارتز، علاوه بر زیبایی منحصر بفردی که دارند، از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی نسبت به متریال های مشابه برخودارند. دلیل قیمت بالاتر کورین و کوارتز نسبت به دیگر متریال ها، همین کیفیت و مقاومت است. هر کدام از این متریال ها، ویژگی های خاص خود را دارا هستند که چون موضوع بحث ما کورین اورانوس است، برخی از ویژگی ها کورین را ذکر می کنیم:

  • مقاومت فوق العاده بالا در برابر نفوذ آب
  • قابلیت اجرای بدون درز در محل اتصالات
  • قابلیت ترمیم انواع خط و خش ها و شفافیت صفحه پس از گذر سالیان از طریق ساب زدن
  • تنوع طرح و رنگ بالا و طرح های شبیه به سنگ طبیعی

این که می گوئیم کورین بدون درز اجرا می شودف بدین معناست که در محل اتصالات قطعات مختلف، درز بین قطعات از طریق چسب مخصوص کورین و ساب زدن محل اتصال از بین می رود و بدین ترتیب، محلی برای نفوذ آب به داخل کابینت ها و کانتر باقی نمی ماند. از این رو، صفحه رویی می تواند از بدنه کابینت نیز محافظت به عمل آورد.

ویژگی ها ذکر شده تنها بخشی از ویژگی های سنگ مصنوعی هستند. اگر در رابطه با کورین، نحوه اجرای آن، قیمت آن و … سوالی دارید و یا قصد خرید و سفارش اجرای صفحه کابینت آشپزخانه تان را دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این صفحه کابینت و آشپزخانه را مشاهده نمایید.

کورین مشکی دانه ریز کورین مشکی دانه ریز

در این بخش به معرفی یکی از کدهای کورین اورانوس که کورین مشکی دانه ریز است پرداختیم. اگر در رابطه با کورین و اجرای آن سوالی در ذهن دارید، می توانید از طریق بخش نظرات نیز، پرسش خود را مطرح نمایید.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>