جزیره آشپزخانه کورین یا سنگ مصنوعی

کانتر کورین، صفحه جزیره آشپزخانه کورین

جزیره آشپزخانه کورین یا سنگ مصنوعی

همانطور که بارها در وب سایت ایران کورین بدان پرداخته ایم، کورین متریالی است که برای صفحات کابینت و کانتر آشپزخانه بسیار مناسب است. کورین که با نام سنگ مصنوعی شناخته می شود، دارای طرح های متنوعی است. از طرح های ساده تا طرح های شبیه به سنگ طبیعی. ویژگی های خاص کورین سبب شده است که امروزه استفاده از کورین به مراتب بیشتر از سنگ طبیعی باشد.

قابلیت اجرای بدون درز، قابلیت ساب خوردن و رفع خط و خش ها بعد از گذر زمان، قابلیت آنتی باکتریال، ضد آب بودن و تنوع بسیار بالای طرح و رنگ، از جمله خواص کورین هستند که بارها بدان ها پرداخته ایم. برای اجرای جزیره آشپزخانه، متریالی مناسب تر از کورین و یا کوارتز وجود ندارد.

در این بخش یک نمونه جزیره آشپزخانه که با کورین اجرا شده است را برای نمونه آماده نموده ایم. اگر قصد اجرای کورین برای صفحه کابینت، کانتر، میز و … را دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

کانتر کورین، صفحه جزیره آشپزخانه کورین کانتر کورین، صفحه جزیره آشپزخانه کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>