کورین اورانوس خاکستری برای صفحه کابینت

کورین اورانوس،کورین خاکستری

کورین اورانوس خاکستری برای صفحه کابینت

کورین خاکستری رنگ با دانه های سیاه و سفید بسیار زیباست و در صورت استفاده از آن بر روی صفحه کابینت، آشپزخانه شما بسیار زیبا و متفاوت خواهد بود. در این بخش در ادامه نمونه ای از کورین خاکستری با دانه های ریز سفید و سیاه را آماده نموده ایم. این کورین، تولید شده توسط برند اورانوس است و Dusk نام دارد.

همانطور که مشاهده می کنید، این کورین برای صفحه و همینطور رویه جزیره آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته است. یکی از محاسن کورین اجرای یکپارچه است. به این معنا که شما می توانید سینک ظرفشویی را نیز با همان سنگ انتخاب شده برای صفحه کابینت کار کنید. محل اتصالات سینک به صفحه نیز از طریق ساب زدن کورین از بین می رود و صفحه کابینت و سینک ظرفشویی یکپارچه و یک تکه خواهد بود.

اگر قصد استفاده از کورین برای صفحه، سینک ظرفشویی و یا رویه کانتر و جزیره آشپزخانه تان را دارید، برای سفارش، خرید و مشاوره با ایران کورین در تماس باشید.

کورین اورانوس،کورین خاکستری

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

منبع: وب سایت شرکت اورانوس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>