اجرای صفحه کابینت کورین مشکی برای آشپزخانه ممبران

صفحه کابینت کورین مشکی

اجرای صفحه کابینت کورین مشکی برای آشپزخانه ممبران

برای آشپزخانه هایی که بسیار لوکس هستند، هیچ متریالی بهتر از کورین نمی توان برای صفحه کابینت انتخاب نمود. در نمونه ای که در این مطلب مشاهده خواهید نمود، صفحه کابینت کورین مشکی مورد استفاده قرار گرفته است که در ادامه در مورد آن توضیحات کامل و جامعی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

این آشپزخانه دارای کابینت ممبران است. امروزه استفاده از کابینت ممبران در آشپزخانه به شدت گسترش یافته است و این امر به دلیل زیبایی بسیار زیاد این نوع از کابینت هاست. در واقع اگر بخواهیم بهتر و بیشتر راجع به این موضوع توضیح دهیم و شما را با ماهیت این نوع کابینت آشپزخانه آشنا کنیم، باید بگوییم که در گذشته این نوع کابینت ها در منازل مسکونی و آشپزخانه هایی با طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک مورد استفاده قرار می گرفت. تمامی ریزه کاری هایی که در کابینت های تصاویر بالا مشاهده می کنید، در گذشته با دست ساخته می شد و به همین دلیل قیمت تمام شده این کابینت ها بسیار بالا بود. امروزه با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، طراحی و ساخت این نوع کابینت ها بجای دست، با دستگاه انجام می شود و به همین دلیل، این کابینت های سبک کلاسیک، با قیمت بسیار پایین تر تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. این کابینت های کلاسیک صنعتی، ممبران نامیده می شود و مردم آنها را با این نام می شناسند. این مقدمه ای است برای آشنایی شما با این سبک کابینت.

اما همچنان، کابینت های ممبران در مقایسه با کابینت های مدرن و ساده، قیمت تمام شده ی بالاتری دارند و بصورت محدودتر مورد استفاده قرار می گیرند. در آشپزخانه هایی که مالک به سراغ این نوع کابینت رفته است، بهتر است از صفحه کابینت کورین نیز استفاده نماید تا به همه متریال ها به لحاظ کیفیت با هم همخوانی داشته باشند.

سنگی که در این آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته است، از برند کورین ایرانی اورانوس است. همانطور که پیش تر بارها در این مورد صحبت کرده ایم، اورانوس یکی از باکیفیت ترین کورین های ساخت داخل را تولید می کند و حتی می توان آن را رقیبی جدی برای برندهای کره ای نظیر ال جی، سامسونگ و هانکس دانست.

وقتی در یک آشپزخانه کابینت ها با رنگ سفید یا استخوانی (رنگ روشن) انتخاب می شوند و دسته ها و طرح های روی کابینت به رنگ طلایی هستند، بهترین انتخاب برای صفحه، رنگ مشکی با دانه های ریز است. اگر شما قصد خلق یک فضای لوکس دارید، این ترکیب رنگی را می توان بهترین و برازنده ترین حالت ممکن دانست. ترکیب رنگ های استخوانی، طلایی و مشکی.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، در این آشپزخانه، علاوه بر صفحه روی کابینت، برای جزیره نیز از همین سنگ استفاده شده است و فضایی متحد، یکدست و زیبا خلق شده است. اگر شما نیز آشپزخانه ای دارید که در حال بازسازی آن هستید و می خواهید آن را با کیفیت و لوکس کار کنید، برای مشاوره و خرید صفحه کابینت می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. ما همواره از شنیدن صدای شما خوشحال خواهیم شد. ما تلاش می کنیم بهترین انتخاب ممکن از میان تمامی برندهای کورین را به شما ارائه کنیم. هم از لحاظ کیفیت و هم از نظر قیمت. برای سفارش اجرا و همچنین مشاهده سمپل های (نمونه های طرح و رنگ) تمامی برندها نیز می توانید با ما در تماس باشید.

صفحه کابینت کورین مشکی

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>