روکش کابینت طرح سنگ کورین و کوراتز

روکش کابینت طرح سنگ کورین و کوراتز

روکش کابینت طرح سنگ کورین و کوراتز

برخی از دوستانی که با ایران کورین تماس می گیرند، به دنبال خرید صفحه کابینت طرح کورین و یا حتی روکش چسبی کابینت هستند که شبیه به کورین و کوارتز باشد.

صفحات طرح کورین

با توجه به زیبایی بی حد و حصر طرح های کورین و کوارتز، برخی از برندها، صفحات MDF با روکش هایی شبیه به طرح های کورین و کوارتز را تولید و به بازار عرضه می کنند. این نوع از صفحات کابینت، به لحاظ جنس، با دیگر صفحات کابینت که از جنس ام دی اف هستند تفاوتی ندارند. تنها تفاوت وجود، ظاهر آنهاست که بواسطه برچسب هایی شبیه به طرح های سنگ کورین و کوارتز، شبیه به این سنگ ها به نظر می رسند.

باید به اطلاع دوستان گرامی برسانیم، این صفحات به لحاظ مقاومت مانند ام دی اف هستند و نباید مقاومتی در حد سنگ کوارتز و یا حتی کورین را از آنها انتظار داشت. بواسطه قیمت بالاتر کورین و کوارتز، امروزه درخواست برای صفحات طرح، بیشتر شده است. اما در نظر داشته باشید، این فقط ظاهر ماجراست. هیچ چیز نمی تواند جای اصل آن را بگیرید. در واقع کورین و کوارتز بواسطه مواد خامی که در آنها استفاده شده است، صفحاتی یکپارچه هستند. این صفحات از ابتدا تا انتها به یک شکل هستند. یعنی هر چقدر سطح سنگ را برش دهید، لایه های درونی مانند سطح رویی خواهند بود.

ایران کورین تنها به عرضه کورین و کوارتز اصل مشغول است و در زمینه ارائه صفحات طرح کورین فعالیت نمی کند. بنابراین اگر به سراغ کورین و یا کوارتز هستید، می توانید با ایران کورین در تماس باشید. برای خرید  و سفارش صفحات طرح کورین می توانید با سایر همکاران در ارتباط باشید.

روکش کابینت طرح سنگ کورین و کوراتز

روکش کابینت

به غیر از صفحات طرح کورین، همانطور که می دانید در بازار، روکش های چسبی وجود دارند که قابلیت چسباندن بر روی MDF و کابینت هم دارا هستند. این برچسب ها را با عنواینی نظیر روکش کابینت، برچسب کابینت، روکش چسبی کابینت، برچسب صفحه کابینت و یا روکش صفحه کابینت می شناسند. این نوع برچسب ها، بر روی بدنه یا صفحه کابینت که عموما از جنس ام دی اف هستند چسبانده شده و می توانند ظاهر کابینت را تغییر دهند. به دلیل محبوبیت کورین و کوراتز و طرح های این سنگ های مصنوعی، در حال حاضر برچسب کابینت با طرح هایی شبیه به سنگ طبیعی و سنگ کورین و کوارتز نیز تولید و عرضه می شوند. این نوع برچسب، روکش کابینت طرح سنگ نامیده می شود.

باید بدانید که این روکش ها به دلیل ماهیتی که دارند نظیر خط و خش پذیری ساده، عدم مقاومت در برابر آب و …، در مدت کوتاهی از بین می روند و مجبور هستید آنها را بکنید. ضمن اینکه برای نصب تمیز آنها بر روی کابینت نیاز به یک نصاب حرفه ای خواهید داشت.

روکش کابینت طرح سنگ کورین و کوراتز

سخن آخر

در نهایت اینکه، تمام چیزهایی که با عنوان طرح سنگ یا طرح کورین تولید می شوند، چه صفحه کابینت و چه روکش کابینت طرح سنگ، نمی توانند کیفیتی نظیر کورین یا کوارتز را عرضه کنند و این شما هستید که باید در نهایت، با توجه به بودجه ای که برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه تان در نظر گرفته اید، تصمیم گیری نمایید. البته ما به خوبی آگاهیم که قیمت تمام شده کورین و کوارتز نسبت به متریال هایی که معرفی شدند، بالاتر است. اما اگر به دنبال کیفیت و دوام صفحه کابینت آشپزخانه تان هستید، باید در نظر داشته باشید که هیچ متریالی نمی تواند جایگزین یک صفحه با کیفیت نظیر کورین و کوارتز شود.

اگر تصمیم به اجرای کورین یا کوارتز و یا اطلاع از قیمت سنگ کورین یا قیمت کوارتز دارید، می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره، با ایران کورین در تماس باشید.

روکش کابینت طرح سنگ کورین و کوراتز ، صفحه کورین روکش کابینت طرح سنگ کورین و کوراتز ، صفحه کورین روکش کابینت طرح سنگ کورین و کوراتز ، صفحه کورین روکش کابینت طرح سنگ کورین و کوراتز ، صفحه کورین روکش کابینت طرح سنگ کورین و کوراتز ، صفحه کورین روکش کابینت طرح سنگ کورین و کوراتز ، صفحه کورین روکش کابینت طرح سنگ کورین و کوراتز ، صفحه کورین

در این مطلب به معرفی محصولاتی برای صفحه کابینت پرداختیم که سعی در ایجاد شباهت با کورین و کوارتز دارند و به عبارت دیگر، طرح هایی شبیه به کورین یا کوارتز ارائه می کنند. این متریال ها صفحات طرح کورین و در سطح پایین تر، روکش صفحه کابینت طرح کورین هستند. ما سعی نمودیم توضیحاتی در رابطه با کیفیت این متریال ها و آنچه که هستند، ارائه نماییم. این که شما برای خرید صفحه کابینت آشپزخانه منزل تان به دنبال چه متریال و چه سطحی از کیفیت هستید، مربوط به خود شماست. ما تنها سعی می کنیم به شما بگوئیم که هیچ متریالی نمی تواند با ارائه ی ظاهری شبیه به سنگ های مصنوعی، کیفیتی نظیر آنها به شما ارائه دهد. در این میان تنها مبحث هزینه و بودجه مطرح است که اگر بودجه مورد نظر برای یک کار با کیفیت را در نظر گرفته اید، به سراغ آنچه که طرح! نامیده می شود نروید.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>