کورین برای صفحه کابینت با شیشه رنگی بین کابینت بنفش

کورین برای صفحه کابینت،سنگ کورین سفید

سنگ کورین برای صفحه کابینت با شیشه رنگی بین کابینت بنفش

در این مطلب قصد داریم به شما نمونه هایی از آشپزخانه هایی مدرن را ارائه دهیم که در آنها صفحه کابینت از جنس سنگ کورین است. عمدتا کورین ها به رنگ سفید هستند و بعضا می توانید رنگ های خاکستری را نیز مشاهده نمایید. نکته حاثز اهمیت در این آشپزخانه ها استفاده از شیشه رنگی یا همان شیشه لاکوبل بین کابینت است.

همه این آشپزخانه ها شیشه رنگی بنفش دارند و صفحه کابینت شان از جنس کورین است. ترکیب رنگ سفید برای صفحه کابینت، کابینت ها و رنگ بنفش برای شیشه بین کابینت چیزی است که در این مطلب قصد داشتیم بدان اشاره داشته باشیم تا شما با ذهنی بازتر نسبت به انتخاب رنگ بخش های مختلف آشپزخانه و و دکوراسیون آن تصمیم بگیرید.

برای سفارش شیشه رنگی (در هر رنگی) می توانید به وب سایت گروه شیشه دکوراتیو کالرگلس مراجعه نمایید و برای سفارش اجرای کورین نیز می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

کورین برای صفحه کابینت،سنگ کورین سفید کورین برای صفحه کابینت،سنگ کورین سفید کورین برای صفحه کابینت،سنگ کورین سفید کورین برای صفحه کابینت،سنگ کورین سفید کورین برای صفحه کابینت،سنگ کورین سفید کورین برای صفحه کابینت،سنگ کورین سفید کورین برای صفحه کابینت،سنگ کورین سفید کورین برای صفحه کابینت،سنگ کورین سفید کورین برای صفحه کابینت،سنگ کورین سفید کورین برای صفحه کابینت،سنگ کورین سفید کورین برای صفحه کابینت،سنگ کورین سفید کورین برای صفحه کابینت،سنگ کورین سفید کورین برای صفحه کابینت،سنگ کورین سفید کورین برای صفحه کابینت،سنگ کورین سفید کورین برای صفحه کابینت،سنگ کورین سفید کورین برای صفحه کابینت،سنگ کورین سفید

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>