سنگ کورین برای کابینت ممبران

سنگ کورین برای کابینت ممبران
سنگ مصنوعی مورد استفاده برای کابینت ممبران

سنگ کورین برای کابینت ممبران

در این مطلب قصد داریم در رابطه با استفاده از سنگ کورین برای کابینت ممبران توضیحاتی ارائه نماییم. اگر کابینت های آشپزخانه تان از جنس ممبران هستند و به دنبال انتخاب صفحه کابینت هستید، پیشنهاد می کنیم توضیحات ارائه شده را مطالعه نمایید.

همانطور که می دانید کابینت های ممبران به سبک کلاسیک هستند و به این سبب دارای جزئیات زیادی نظیر مبنت کاری ، سرستون و … هستند. وقتی شما قصد دارید برای این نوع کابینت ها صفحه کابینت انتخاب کنید ، نمی توانید از صفحات کابینت ام دی اف استفاده کنید. چرا که این صفحات بسیار ساده هستند و با کابینت ممبران که دارای جزئیات زیادی هستند در تناقض می باشند!

البته نه اینکه نتوانید صفحه کابینت ساده استفاده کنید، اما با توجه به هزینه ای که برای کابینت های ممبران می کنید به طور قطع این که بخاطر هزینه از صفحه کابینت ام دی اف استفاده کنید اصلا منطقی نیست! چرا که صفحه کابینت ام دی اف به لحاظ دیزاین و دکوراسیون اصلا با کابینت ممبران هماهنگی ندارد و این موضوع کل زیبایی آشپزخانه شما و هزینه ای که برای این کار کرده اید را زیر سوال می برد.

سنگ کورین برای کابینت ممبران
سنگ مصنوعی مورد استفاده برای کابینت ممبران

راه حل چیست؟

برای کابینت ممبران باید از سنگ کورین استفاده شود. یا نهایتا سنگ کوارتز! سنگ کورین و کوارتز به این دلیل که قابلیت ابزار خوردن و پرداخت شدن دارند و همینطور زیبایی و شکیل بودن ، کابینت ممبران و زیبایی آشپزخانه شما را تکمیل می کنند.

همانطور که اشاره نمودیم، کابینت های ممبران دارای جزئیات و ریزه کاری های زیادی هستند که سبب خاص شدن و این کابینت ها می شود. جزئیاتی نظیر سرستون و طرح های اسلیمی و منبت کاری و … .

سنگ کورین برای کابینت ممبران
سنگ مصنوعی مورد استفاده برای کابینت ممبران

برای اینکه صفحه کابینت آشپزخانه با کابینت ها هماهنگ باشد، صفحه نیز باید دارای ابزار باشد. این بازار ها را با نام هایی نظیر ابزار دو پله و سه پله و … می شناسیم. (بسته به تعداد پله ای که روی کار ایجاد می شود، نام گذاری ها متفاوت هستند) سنگ کورین و سنگ کوارتز متریال هایی هستند که قابلیت ابزار خوردن دارند و می توان روی آنها بوسیله دستگاه ، ابزارهای مختلفی را ایجاد نمود.

تمامی این مسایل از نظر فنی است. از نظر زیبایی نیز سنگ کورین برای کابینت ممبران مانند یک مکمل است. اگر این سنگ های مصنوعی را از نزدیک دیده باشید، به طور حتم می دانید که این سنگ ها چقدر خاص و زیبا هستند و چقدر می توانند در آشپزخانه شما تفاوت ایجاد کنند!

سنگ کورین برای کابینت ممبران
سنگ مصنوعی مورد استفاده برای کابینت ممبران

از نظر کیفیت ، کابینت های ممبران از جمله کابینت های فوق العاده با کیفیت هستند. بنابراین صفحه کابینت نیز باید از کیفیت بالایی برخودار باشد. سنگ مصنوعی کورین و سنگ کوارتز ، بهترین ، با کیفیت ترین و فوق العاده ترین متریال هایی هستند که می توانند بر روی سطح مورد استفاده قرار بگیرند. از جمله ویژگی های سنگ کورین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاوم در برابر نفوذ آب : سنگ کورین ضد آب است و به دلیل ساختار آن ، آب امکان نفوذ و گذر از آن را ندارد. از این رو برای سطوحی نظیر صفحه کابینت بسیار مناسب هستند و طول عمر بیشتر خواهند داشت.
  • مقاومت مناسب در برابر حرارت : سنگ کورین در برابر حرارت و اجسام داغ مقاومت خوبی دارد. اما سعی کنید از قرار دادن اجسام داغ بر روی سطح سنگ خوددرای نمایید. اجسام داغ می توانند به هر سطحی آسیب بزنند.
  • مقاوم در برابر خط و خش : سنگ کورین در برابر خط و خش مقاومت خوبی دارد. اما این به معنای این نیست که بر روی آن خط و خش ایجاد نمی شود. بلکه مقاومت خوبی دارد.
  • قابلیت رفع خط و خش : اگر به مرور زمان بر روی سطح کابینت شما خط و خش ایجاد شود، بوسیله یک دست پولیش ساده می توان تمام خط و خش های بوجود آمده را از بین برد.
  • قابلیت تعمیر و ترمیم : اگر به هر دلیلی سنگ کورین دچار شکستگی شود، می توان محل شکستگی را ترمیم نمود. قابلیت ترمیم و تعمیر سنگ کورین یکی از ویژگی هایی است که در کمتر متریالی پیدا می شود.
  • نگهداری و نظافت آسان : برای نظافت سنگ کورین می توانید از پاک کننده های معمولی سطوح استفاده نمود و نیاز به هیچ تمیز کننده خاصی نیست.

در مجموع سنگ کورین علاوه بر این برای کابینت ممبران از نظر سبک دکوراسیون کلاسیک و بحث زیباشناسی بسیار مناسب است، از نظر کیفیت نیز یکی از مرغوب ترین متریال هایی است که برای استفاده بر روی سطوح تولید می شود.

اگر در رابطه با سنگ کورین نیاز به راهنمایی بیشتری دارید و یا قصد سفارش ساخت صفحه کابینت کورین برای کابینت ممبران را دارید می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. ما سعی می کنیم بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم.

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

در ادامه می توانید نمونه های مختلف کابینت ممبران و صفحه کابینت کورین را مشاهده نمایید. برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>