سوالات متداول کاربران پیش از خرید صفحه کابینت کورین

صفحه کابینت کورین

سوالات متداول کاربران پیش از خرید صفحه کابینت کورین

برخی از مشتریان ایران کورین، پیش از خرید کورین برای صفحه کابینت آشپزخانه شان، سوالاتی دارند که در این مطلب قصد داریم به برخی از این سوالات پاسخ گوییم. البته لازم به ذکر است، کاربردهای کورین متفاوت و بسیار گسترده است اما از آنجایی که یکی از بیشترین استفاده های کورین برای صفحه کابینت است، قصد داریم به سوالات پیرامون این کاربرد پاسخ دهیم.

۱ – مقاومت صفحه کورین در برابر جسم داغ تا چه حدی است؟

مقاومت کورین بسته به برند آن از ۱۲۰ درجه تا ۲۲۰ درجه سانتیگراد متغیر است. برخی از سنگ ها تا ۲۲۰ درجه و برخی تا ۱۲۰ درجه مقاومت دارند. از این رو پیشنهاد می کنیم، اجسام داغ مانند قابلمه را مستقیم و بلافاصله بر روی صفحه کابینت تان قرار دهید. هر چند صفحه در برابر حرارت از خود مقاومت نشان می دهد اما طبیعتا برای محافظت از صفحه و طول عمر بالا، بهتر است از تماس مستقیم اجسام خیلی داغ با صفحه جلوگیری نمود. اگر هم چنین اتفاقی افتاد و صفحه کورین آسیب دید، جای هیچ نگرانی ای نیست. کورین قابل ترمیم است.

۲ – کشیدن چاقوی حاصل از برش غذا بر روی صفحه کورین چه تاثیری بر روی آن دارد؟

لازم است بدانید کورین در برابر خط و خش مقاومت خوبی دارد اما اینکه با چاقو مستقیما بر روی سطح آن بکشید، باعث آسیب آن می شود. بنابراین حتما باید از تخته آشپزی استفاده نمایید. اگر هم به این واسطه صفحه کورین آشپزخانه تان آسیب دیده است، جای نگرانی نیست. خودتان می توانید با یک سمباده نرم، سطح خط و خش ها را از بین ببرید.

۳ – تمیز کردن کورین با پارچه نظافت یا به اصطلاح سابیدن صفحه کورین مشکلی دارد؟

خیر. کورین صفحه ای است یکپارچه. یعنی از سطح تا انتهای آن، به یک شکل است و با سابیدن و دستمال کشیدن، هیچ اتفاقی برای کورین نخواهد افتاد.

۴ – آیا کورین واقعا بهداشتی و آنتی باکتریال است؟

بله! کورین ها، صفحات یکپارچه ای هستند که بدون درز اجرا می شوند. یعنی تمامی اتصالات از طریق ساب زدن از بین می رود. این اجرای بدون درز و ماهیت بدون خلل و فرج کورین، سبب می گردد تا فضایی برای رشد میکروب و باکتری در فضاهای خالی باقی نماند. از این رو کورین را آنتی باکتریال می نامند.

در این بخش به برخی سوالات کلیدی شما پاسخ دادیم. اگر در رابطه با متریال کورین سوالات تخصصی دیگری دارید، مشاورین شما در ایران کورین آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای سفارش خرید و اجرای کورین نیز می توانید با ما در تماس باشید.

صفحه کابینت کورین صفحه کابینت کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>