صفحه کابینت کورین رنگ روشن

صفحه کابینت کورین

صفحه کابینت کورین رنگ روشن

در وب سایت ایران کورین ، ما بنا بر این داریم که نمونه های مختلف و متنوع از رنگ کورین که بر روی صفحه کابینت های با رنگ های مختلف کار شده اند را به شما ارائه کنیم تا اگر قصد خرید و انتخاب رنگ دارید، بتوانید از این ایده ها و راهنمایی ها استفاده کنید. نمونه صفحات کورین با رنگ های مختلفی تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است که برخی از آنها را از طریق لینک زیر می توانید مشاهده می نمایید:

کابینت سفید با صفحه کورین رنگ سفید

اجرای کورین مشکی برای صفحه کابینت و جزیره

کورین برای صفحه کابینت با شیشه رنگی بین کابینت بنفش

در این بخش و در ادامه این موضوع، قصد داریم به رنگ های روشن بپردازیم و این نوع رنگ را در آشپزخانه مورد بررسی قرار دهیم. نکته ای که ما به عنوان کارشناس و مجری کورین به شما پیشنهاد می کنیم این است که در هر آشپزخانه ای، با هر رنگ کابینتی و هر نوع دکوراسیون، رنگ های روشن بهتر و ماندگارتر از رنگ های تیره هستند. دلیل ایم چیست؟ چرا رنگ های روشن را به شما پیشنهاد می کنیم؟ دلیل این امر این است که کورین با وجود مقاومت بالایی که دارد، قابلیت خط و خش پذیری دارد. وقتی روی کورین خط و خش می افتد، رنگ روشن کمتر این موضوع را نشان می دهد و رنگ های تیره، بیشتر!

بنابراین پیشنهاد صادقانه و منطقی ما به شما این است که از رنگ های روشن استفاده نمایید. فارغ از برندی که انتخاب می نمایید. چرا که برندهای مختلف تولید کننده ایرانی و خارجی، صفحات کورین با رنگ روشن و تیره را تولید می کنند و شما انتخاب گسترده ای دارید. البته اگر موجود باشند چرا که برندهای خارجی در حال حاضر با مشکل محدودیت روبرو هستند.

از سوی دیگر، طیف رنگ های روشن نیز گسترده است و شما می توانید از رنگ سفید خالص تا رنگ های شیری و نسکافه ای را انتخاب کنید. طرح کورین نیز می تواند ساده یا دانه دار باشد. این دانه ها نیز می توانند ریز یا درشت باشند. این رنگ و طرح کورین است که قیمت کورین را تعیین می کند چرا که قیمت کورین در هر برندی، کد به کد و طرح به طرح متفاوت است.

این نکته هم ضروری به نظر می رسد که کورین دارای طرح های با رگه های درشت نیست. هیچ برند تولید کننده ی کورین ای ، صفحه را با رگه درشت تولید نمی کند و اگر به دنبال طرح های با رگه های درشت، شبیه به سنگ طبیعی هستید، باید به سراغ سنگ کوارتز بروید. ذکر این نکته نیز ضروری است که سنگ کوارتز که موضوع این بحث ما نیست، در برابر خط و خش، بسیار مقاوم تر از کورین است و این به دلیل ویژگی و ماهیت این نوع سنگ است. مواد خام تشکیل دهنده کوارتز، ۹۳ درصد سیلیس است که این ماده طبیعی، بعد از کربن، مقاوم ترین ماده در طبیعت است.

بنابراین در همین نقطه مشخص کردیم که اگر به دنبال استفاده از صفحه کابینت با رنگ تیره هستید، به سراغ سنگ کوارتز بروید، بهتر از استفاده از سنگ کورین است و ماندگاری و مقاومت بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد. اگر قصد مشاهده نمونه های اجرا شده کوارتز برای صفحه کابینت، کانتر، جزیره و یا هر سطح دیگری را دارید، می توانید سری به لینک های زیر بزنید و نمونه ها را بررسی نمایید:

کانتر آشپزخانه با صفحه کوارتز

آیلند آشپزخانه با کوارتر سایلستون

اما مطابق آنچه در این بخش به شما وعده دادیم، در ادامه می توانید نمونه های صفحه کابینت کورین با رنگ روشن را مشاهده نمایید. به عنوان مثال در طرح زیر، از رنگ نسکافه ای با دانه های ریز استفاده شده است. سوالی که بسیاری از مشتریان از ما می پرسند و در همین نقطه باید به آن جواب دهیم، این است که ضخامت ورق کورین چقدر است؟ در جواب این سوال باید گفت ضخامت صفحه کورین ۱٫۲ سانتی متری است. تمام برندهای بصورت استاندارد، همین ضخامت را تولید می کنند. بسیاری از دوستان می پرسند که پس چطور در تصاویر اجرای کورین ضخامت صفحه کابینت بیشتر دیده می شود و مانند صفحه کابینت MDF ضخامت نزدیک به ۳ سانتی متر یا ۵ سانتی متر دیده می شود؟ در جواب این سوال باید گفت که ضخامت صفحه، همان ۱٫۲ سانتی متر است که به اطلاع تان رسید. اجرای کورین به این شکل است که ما در اجرا، لبه ای که شما به عنوان پیشانی کار مشاهده می نمایید را می سازیم و به ورق متصل می کنیم. یعنی چیزی که شما مشاهده می کنید مانند ضخامت ۳ یا ۵ سانتی متری است.

اما سوال دیگری که مطرح می شود آیا ضخامت ۱٫۲ سانتی متری کورین به اندازه صفحه کابینت MDF که ۳ تا ۵ سانتی متر ضخامت دارد، در برابر وزن و ضربه مقاومت دارد؟ در جواب این سوال باید گفت کورین و یا کوارتز بنابر ماهیتی که دارند، سنگ مصنوعی نامیده می شوند و مقاومت بسیاری بالایی در برابر ضربه و وزن دارند. یعنی همین ضخامت کفایت خواهد کرد. اگر قرار باشد کورین با ضخامت ۳ سانتی متری تولید شود، وزن سنگ بسیار زیاد خواهد بود و نمی توان آن را بسادگی حمل نمود. بنابراین در رابطه با این موضوع جای هیچ نگرانی ای نیست و مانند هزاران پروژه ای که در آنها از صفحه کابینت کورین استفاده شده است، اجرا شده است، پروژه شما نیز اجرا خواهد شد و می توانید سالها از یک صفحه کابینت با کیفیت لذت ببرید.

صفحه کابینت کورین

در تصویری که در ادامه مشاهده می کنید، کورین سفید ساده هم به عنوان صفحه کابینت و هم برای جزیره یا کانتر آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته است. طرح های ساده ی کورین نیز جذابیت بسیار زیادی دارند و البته، متقاضیان این نوع طرح نیز بسیار زیاد است. چرا این طور است؟ دلیل این امر یعنی انتخاب صفحه ساده این است که سادگی هیچ گاه شما را خسته نخواهد کرد و بعبارت دیگر، صفحه ساده همواره جذابیت خود را حفظ خواهند کرد.

صفحه کابینت کورین

در نمونه آشپزخانه ای که در ادامه مشاهده می نمایید، کورین شیری رنگ اما با طرح ساده مورد استفاده قرار گرفته است. همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، کانتر و بدنه کانتر و به عبارت صحیح تر نمای کار نیز، از جنس کورین هستند و حس یکپارچگی بسیار بالایی را به بیننده و مخاطب القا خواهند کرد. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آشپزخانه را نیز مشاهده نمایید. نکته جالب اینکه در این آشپزخانه، از کابینت های با رنگ طبیعی چوب استفاده شده است و این تصاویر به شما نشان می دهند که در صورت انتخاب کابینت با این رنگ و انتخاب صفحه کابینت کورین با رنگ شیری، به چه خروجی ای دست خواهید یافت. بنابراین از این تصاویر ایده ی کافی را بگیرید.

صفحه کابینت کورین صفحه کابینت کورین

در این بخش به ارائه نمونه های موردی، به بررسی صفحه کابینت رنگ روشن پرداختیم. لازم به ذکر است، نمونه آشپزخانه های ارائه شده، نمونه کار ایران کورین نیست و تنها برای بیان کردن و روشن کردن موضوع ارائه شده اند. اگر قصد سفارش خرید و اجرای کورین دارید و یا اینکه نیاز به هر اطلاعاتی در رابطه با کورین و یا سنگ کوارتز و … دارید، می توانید همواره با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

شرکت ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>