صفحه کابینت کورین سفید ساده، برند اورانوس

صفحه کابینت کورین سفید

صفحه کابینت کورین سفید ساده، برند اورانوس

همواره گفته ایم در میان برندهای تولید کننده ی ایرانی کورین ، اورانوس یکی از با کیفیت ترین هاست. اورانوس می کوشد با تولید کدهای شبیه به کدهای کورین سامسونگ و ال جی، خلا بازار را پر کند. هر چند تامین سبنگ از سوی اورانوس دچار نوسانات زیادی است اما تا حدودی به نیاز بازار پاسخ داده است. این امر در میان کدهای پرفروش کمی مشهود تر است.

در این بخش، قصد داریم به بررسی یک پروژه آشپزخانه بپردازیم که در آن از کورین سفید ساده اورانوس برای صفحه کابینت استفاده شده است. رنگ سفید محاسن زیادی دارد. از جمله اینکه هیچگاه زیبایی خود را از دست نخواهد داد و قدیمی نخواهد شد. از سوی دیگر، رنگ سفید شما را در بلند مدت خسته نخواهد کرد. برخلاف رنگ های شارپ و تیز که مشتری را بعد از مدتی دلزده می کنند. این خاصیت رنگ های خنثی است که می توان از آنها در بلند مدت استفاده نمود.

در ادامه دعوت می کنیم این نمونه کار اجرا شده با کورین اورانوس را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است این نمونه از وب سایت شرکت اورانوس گرفته شده است و تنها برای آشنایی شما با این محصول است و نمونه کار اجرا شده توسط ایران کورین نیست.

اگر قصد خرید کورین برای صفحه کابینت آشپزخانه تان و همچنین اجرای کورین با هر برندی (چه ایرانی و چه خارجی) را دارید می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. ما همواره از شنیدن صدای شما خوشحال خواهیم شد.

صفحه کابینت کورین سفید صفحه کابینت کورین سفید صفحه کابینت کورین سفید

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>