قیمت سنگ روی کابینت آشپزخانه

قیمت سنگ روی کابینت آشپزخانه

قیمت سنگ روی کابینت آشپزخانه

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که در حال بازسازی ساختمان و یا ساخت یک ساختمان نوساز هستید، در بخش آشپزخانه احتمالا درگیر این موضوع شده اید که برای صفحه کابینت از چه متریالی استفاده کنید. سنگ طبیعی یا مصنوعی و یا ام دی اف. با توجه به اینکه تخصص ما در زمینه سنگ های مصنوعی است، در این مطلب قصد داریم در رابطه با قیمت سنگ روی کابینت آشپزخانه و بطور ویژه در رابطه با قیمت سنگ مصنوعی صحبت کنیم. حتی سعی می کنیم قیمت صفحه کابینت ام دی اف (یا هماان صفحه کابینت طرح کورین) را برای شما باز کنیم.

با مطالعه این مطلب کوتاه شما می توانید با ذهنی بازتر و آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب متریال برای صفحه کابینت اقدام نمایید. هم به لحاظ کیفیت صفحه و هم قیمت آن.

نکته ای که دانستن آن حائز اهمیت است این است که بدانید وقتی صحبت از سنگ برای روی کابینت می کنیم، معمولا سنگ مصنوعی کورین و کوارتز مد نظر هستند. چرا که سنگ طبیعی دیگر چندان برای صفحه کابینت مورد استفاده قرار نمی گیرد.

قیمت سنگ روی کابینت آشپزخانه

سنگ طبیعی وزن زیادی دارد. برای یک صفحه کابینت شما باید اسلب سنگ را تهیه نمایید که قیمت بالا و وزن زیادی خواهد داشت. از سوی دیگر، در بین سنگ های طبیعی، معمولا سنگ گرانیت به دلیل اینکه آبکشی کمتری دارد (آب کمتری در آن نفوذ می کنید) مناسب ترین نوع سنگ طبیعی برای روی صفحه کابینت است که البته قیمت بالایی خواهد داشت.

بنابراین وقتی صحبت از سنگ روی کابینت می کنیم، منظور سنگ مصنوعی است. سنگ های مصنوعی کورین و کوارتز، در برابر نفوذ آب مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند به نحوی که می توان این صفحات را ضد آب نامید. از سوی دیگر، کورین و کوارتز در برابر خط و خش، ضربه و حرارت مقاومت نسبتا بالایی دارند و به این شکل، مناسب ترین متریال برای صفحه کابینت هستند.

امروزه معمولا دو نوع متریال برای روی کابینت مورد استفاده قرار می گیرد:

  • سنگ مصنوعی کورین و کوارتز
  • صفحات ام دی اف با روکش های مختلف

با توجه به ویژگی های ذکر شده در رابطه با کورین و کوارتز، می توان این دو متریال را بهترین انتخاب های ممکن برای روی کابینت دانست.در مورد صفحه کابینت ام دی اف هم نیازی به توضیح نیست چرا که شما به خوبی با ام دی اف آشنا هستید. بزرگترین مشکل ام دی اف برای استفاده از آن بر روی کابینت، عدم مقاومت آن در برابر نفوذ آب است. آن هم در قسمت حساسی مانند روی کابینت!

اما اگر موضوع قیمت را در نظر داشته باشیم، باید بدانید که قیمت تمام شده کورین و کوارتز ۴ تا ۵ برابر صفحه ام دی اف خواهد بود. رتبه بندی صفحه کابینت در حال حاضر یعنی شش ماه دوم سال ۹۸ تقریبا بصورت زیر است:

  • صفحه کابینت ام دی اف با روکش های مختلف : برای هر متر تقریبا ۲۰۰ هزار تومان
  • صفحه کابینت سنگ کورین و یا سنگ کوارتز: برای هر متر تقرییا ۱ میلیون تومان

قیمت سنگ روی کابینت آشپزخانه

قیمت سنگ صفحه کابینت آشپزخانه

با توجه به آنچه در بالا اشاره نمودیم، به صورت حدودی قیمت صفحه کابینت را متوجه شدید. با همین مقادیر می توانید تصمیم گیری خود را رابطه با خرید صفحه کابینت انجام دهید. اگر به دنبال سک صفحه کابینت معمولی با قیمت نسبتا پایین هستید، بهترین گزینه برای شما ام دی اف با روکش های مختلف است. (تنوع روکش ام دی اف بسیار گسترده است). اما اگر کیفیت هستید و می خواهید صفحه کابینتی را بخرید که سالهای سال عمر کند و از سوی دیگر زیبایی خیره کننده ای داشته باشید، گزینه پیش رو سنگ های مصنوعی هستند.

اگر بخواهیم قیمت سنگ روی کابینت را دقیق تر بیان کنیم، باید اینطور گفت که سنگ های کورین و کوارتز خارجی قیمت به مراتب بالاتر (و البته کیفیت بالاتر) دارند و ایرانی ها نیز قیمت پایین تری دارند. کیفیت سنگ های ایرانی به اندازه خارجی ها نیست اما برندهای ایرانی وجود دارند که کیفیت قابل قبولی را ارائه می نمایند.

بطور دقیق تر رنج قیمت سنگ های خارجی و ایرانی را می توان به صورت زیر بیا نمود. (قیمت ها مربوط به شش ماه دوم سال ۹۸ هستند):

  • رنج قیمت سنگ کورین و کوارتز ایرانی : برای هر متر طول در حدود ۱ میلیون تومان
  • رنج قیمت سنگ کورین و کوارتز خارجی: برای هر مترطول حداقل ۱٫۳۰۰ میلیون تومان.

قیمت سنگ روی کابینت آشپزخانه

از برندهای ایرانی می توان به توتم کوارتز، اورانوس، میسی، آتیستون، سوپر استون و … اشاره نمود و در میان برندهای خارجی می توان به ال جی، سامسونگ و هانکس اشاره نمود.

اگر به دنبال کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با سنگ کورین و کوارتز، نحوه اجرای آن، مدت زمان مورد نیاز برای حاضر شدن صفحه کابینت و …، هستید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

 قیمت سنگ روی کابینت آشپزخانه قیمت سنگ روی کابینت آشپزخانه قیمت سنگ روی کابینت آشپزخانه قیمت سنگ روی کابینت آشپزخانه قیمت سنگ روی کابینت آشپزخانه   قیمت سنگ روی کابینت آشپزخانه

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>