پروژه های ایران کورین : اجرای صفحه جزیره و کابینت آشپزخانه

پروژه های ایران کورین
پروژه های ایران کورین

پروژه های ایران کورین : اجرای صفحه جزیره و کابینت آشپزخانه

در این مطلب قصد داریم به بررسی یکی دیگر از پروژه های ایران کورین بپردازیم. شرکت ایران کورین طی سالهای فعالیت خود، پروژه های بسیار زیادی را به مرحله اجرا رسانیده است. پروژه های مسکونی، اداری، تجاری و … .

در این بخش قصد داریم به یکی از پروژه های اخیر ایران کورین بپردازیم. در این پروژه سنگ کورین برای استفاده بر روی صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته است. البته همانطور که می دانید، بیشترین مورد مصرف و استفاده از کورین به عنوان صفحه کابینت و جزیره و کانتر آشپزخانه است. البته سنگ مصنوعی کورین برای کاربردهای دیگر نیز قابل استفاده است اما صفحه کابینت رایج ترین کاربرد این متریال است. دلیل این امر هم کاملا مشخص است و آن چیزی نیست جز ویژگی های خاص سنگ کورین که آن را به متریالی بی نظیر برای استفاده بر روی سطوح تبدیل نموده است. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاومت در برابر نفوذ آب : همانطور که می دانید آب ریزی بر روی صفحه کابینت در آشپزخانه بسیار زیاد است. به همین دلیل متریالی که به عنوان صفحه کابینت مورد استفاده قرار می گیرد، باید در برابر آب ریزی مقاومت مناسبی داشته باشد.
  • مقاومت در برابر صدمات و ضربات : ضربه های مختلف بر روی صفحه کابینت در گذر زمان اجتناب ناپذیر هستند. از این رو، صفحه کابینت مقاومت خوبی ذر برابر ضربات احتمالی داشته باشد. سنگ کورین با توجه به درجه سختی که دارد در برابر ضربات مقاومت بسیار خوبی دارد.
  • قابلیت تعمیر و ترمیم : در صورتی که سنگ کورین دچار خط و خش شود و یا حتی درز و ترک روی آن بوجود بیاید، تمامی این آسیب ها قابل ترمیم هستند و صفحه کابینت شما مانند روز اول سالم، براق و صیقلی خواهد شد.
  • قابلیت اجرای بدون درز : از جمله ویژگی های مهم سنگ کورین این است که قابلیت اجرای بدون درز دارد. یعنی محل اتصال قطعات مختلف از بین می رود و صفحه کابینت شما یک تکه خواهد بود. این موضوع در زیبایی صفحه کابینت و همینطور صفحه جزیره تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.
پروژه های ایران کورین
پروژه های ایران کورین

ویژگی های سنگ کورین بسیار زیاد هستند که در این مبحث مجال بررسی بیشتر آن ها نیست. به این منظور می توانید جهت آشنایی بیشتر با سنگ کورین به لینک زیر مراجعه نمایید:

صفحه کابینت کورین

و اما برگردیم به این پروژه. در این آشپزخانه کارفرما به دنبال سنگ کورین سفید ساده بود تا با کابینت های ممبران کرم رنگ ترکیبی متعادل، زیبا و روشن را ایجاد نماید. در نهایت کارفرما سنگ کورین میسی کد ۲۳۹ را انتخاب نمود که یک سنگ سفید ساده و بسیار زیباست.

پروژه های ایران کورین
پروژه های ایران کورین

چنانچه شما نیز قصد دارید برای صفحه کابینت و یا جزیره آشپزخانه تان از سنگ کورین بهره ببرید، می توانید جهت سفارش اجرا با شرکت ایران کورین در تماس باشید. علاوه بر این جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سنگ کورین، استعلام قیمت سنگ کورین و هزینه اجرا و ….، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. ما می کوشیم بهترین مشاوره ممکن به لحاظ کیفیت و قیمت را در اختیار شما قرار دهیم.

۰۹۱۲۸۸۶۶۷۸۰

۰۹۱۲۴۶۳۰۳۶۵

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>