کانتر منشی سنگ کورین ، قابلیت ساخت کانترهای خم

کانتر منشی سنگ کورین

کانتر منشی سنگ کورین ، قابلیت ساخت کانترهای خم

اگر یک دفتر کار دارید، به طور حتم می دانید که وقتی ارباب رجوع به فضای کاری شما مراجعه می نماید، نخستین بخشی که با آن روبرو می گردد، بخش رسپشن یا همان فضای منشی است. بطور معمول در بخش رسپشن، کانتر منشی و احتمالا فضای انتظار وجود دارد.

وقتی ارباب رجوع به دفتر شما مراجعه می کند ممکن است تنها بخش پذیرش محیط کار شما را ببیند و بطور کل با بقیه قسمت های دفتر روبرو نشود. از این رو، می توان گفت بخش پذیرش مهم ترین بخش هر دفتر کار از نظر مواجهه کارفرما و ارباب روجوع است. اگر دفتر شما دارای شخصیت و برند خاصی است، باید این شخصیت و کاراکتر را در همین فضا به مشتری منتقل نمایید. در واقع بخش رسپشن مانند ویترین کار است و نمایی از دفتر شما را در اختیار بیننده قرار می دهد.

بخش رسپشن می تواند دارای یک طراحی و دیزاین خاص باشد. یکی از مهم ترین بخش های رسپشن، کانتر مشی یا پذیرش است که تاثیر زیادی بر فضا خواهد گذاشت و باید پیرو دکوراسیون کلی فضا باشد. ما در ایران کورین، می توانیم منطبق بر طراحی کلی فضای دفتر شما و همینطور شخصیت و کاراکتر برند کاری شما، نسبت به ساخت کانتر منشی سنگ کورین اقدام نماییم. در واقع تمامی کانترهایی که در ایران کورین و به سفارش مشتری تولید می شوند، با متریال کورین کار می شوند. به این شکل که زیر کار یا چارچوب کانتر فلزی و از جنس آهن و رویه یا نمای کار، با متریال کورین کار می شود.

کانتر منشی می تواند بسیار ساده و با متریال هایی نظیر ام دی اف کار شود. اما اگر نسبت به فضای دفتر کارتان اهمیت زیادی قائل هستید، می توانید از متریال های قدیمی خارج شده و به سراغ یک کار شاخص تر بروید. کانتر کورین، در نگاه اول تمایز و تفاوت خود را نشان خواهد داد. اما تنها زیبایی دلیل انتخاب و استفاده از کورین نیست! بلکه واقعیت این است که شما هر چقدر برای کانتر هزینه کنید، کیفیتی به همان اندازه دریافت خواهید نمود.

کانتر منشی سنگ کورین علاوه بر زیبایی منحصر بفرد، دارای ویژگی های شاخص دیگری است که این موضوع، به دلیل مشخصات کورین است. کورین داری تنوع بالایی در طرح و رنگ است، محل اتصالات در کانترها و میزهایی که با کورین ساخته می شوند، از طریق ساب زدن از بین می روند، کورین ضد آب است و به دلیل عدم وجود خلل و فرج در سطح آن، دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشد. از سوی دیگر، مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی دارد و نکته مهم تر از همه این که، در صورت بروز خط و خش بر روی سطح آن، می توان از طریق ساب زدن، این خط و خش ها را از بین برد و به سطحی براق و صاف مانند روز اول رسید. اینها تنها بخشی از ویژگی های متریال کورین و کانترهایی که با آن ساخته می شوند هستند.

نکته مهم دیگر، قابلیت ساخت کانتر خم با کورین است. در واقع باید گفت تنها متریالی که قابلیت خم شدن دارد، کورین است و برای ساخت میزها و کانترهایی که خم هستند، باید از کورین استفاده نمود. کورین تحت حرارت مشخص، قابلیت فرم پذیری پیدا می کند و می توان آن را خم نمود و به شکل مورد نظر درآورد.

شرکت ایران کورین، آمادگی اجرا و ساخت انواع کانتر و میز برای محیط کار شما را دارد. اگر قصد خرید، سفارش اجرا و یا چنانچه سوالی در رابطه با اجرای کورین دارید، می توانید سوالات خود را از طریق تماس با مشاورین خود در ایران کورین مطرح نمایید.

در ادامه دعوت می کنیم نمونه هایی از کانترهایی که به شکل خم و یا ساده هستند و با متریال کورین ساخته شده اند را مشاهده نمایید.

کانتر منشی سنگ کورین

کانتر منشی سنگ کورین کانتر منشی سنگ کورین کانتر منشی سنگ کورین کانتر منشی سنگ کورین کانتر منشی سنگ کورین کانتر منشی سنگ کورین کانتر منشی سنگ کورین کانتر منشی سنگ کورین کانتر منشی سنگ کورین کانتر منشی سنگ کورین کانتر منشی سنگ کورین کانتر منشی سنگ کورین کانتر منشی سنگ کورین کانتر منشی سنگ کورین کانتر منشی سنگ کورین کانتر منشی سنگ کورین کانتر منشی سنگ کورین کانتر منشی سنگ کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>