کانتر کورین منشی مطب ، ترکیب صفحات مختلف

کانتر کورین منشی مطب

کانتر کورین منشی مطب ، ترکیب صفحات مختلف

همانطور که می دانید یکی از بهترین متریال ها برای ساخت کانتر، سنگ کورین و کوارتز است. تمامی فضاهای اداری و درمانی، بخشی با عنوان رسپشن دارند که منشی دفتر یا مطب در این قسمت قرار گرفته و با مخاطبین و ارباب رجوع، ارتباط برقرار می کنند. در این بخش، ما قصد داریم به بررسی کانتر کورین منشی مطب بپردازیم و نمونه از این نوع کانتر را ارائه نماییم.

کانتر یا میز رسپشن یا منشی که در این بخش مشاهده می کنید، به صورت سفارشی و بر اساس مدل نیاز کارفرما ساخته شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، برای ساخت این کانتر از دو سنگ متفاوت استفاده شده است. متفاوت از نظر طرح و نقش. در حقیقت در این کانتر، در فضای بالایی از کورین سفید ساده بهره می برد و در بخش زیرین نیز از کورین با طرح ابر و باد.

چرا ما استفاده از کانتر با متریال کورین را پیشنهاد می کنیم؟ دلیل اصلی این امر این است که کورین ابتدا به ساکن، دارای زیبایی منحصر بفردی است. هیچ متریالی برای کانتر نمی تواند با زیبایی سنگ کورین و کوارتز رقابت کند. از سوی دیگر، کورین و کوارتز هر دو بسیار مقاوم هستند. یعنی در برابر انواع ضربات، خط و خش پذیری و حرارت مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند. به همین دلیل، کانترهایی که با این متریال ها ساخته می شوند، سالهای سال بدون از دست دادن زیبایی اولیه خود، عمر خواهند کرد و ماندگار خواهند بود. البته لازم است بدانیم که کورین قابلیت خط و خش پذیری دارد و کوارتز در برابر خط و خش پذیری مقاوم تر است. اما صفحات کورین متعاقبا قابلیت ساب خوردن دارند. یعنی پس از گذشت زمان، در صورتی که بر روی صفحه یا بدنه کانتر خط و خشی ایجاد شده باشد، از طریق ساب زدن با سمباده می توان تمامی خط و خش ها را از بین برد و سنگ مانند روز اول براق و زیبا خواهد بود. دلیل این قابلیت در سنگ های کورین این است که این صفحات، از ابتدا تا انتهای آن، دارای یک شکل یکپارچه هستند. از سوی دیگر، این ویژگی برای سنگ کوارتز وجود ندارد. یعنی همانطور که کوارتز در برابر خط و خش پذیری مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد، متقابلا قابلیت ساب خوردن و رفع خط و خش را نخواهد داشت.

در نهایت اینکه اگر یک پزشک هستید و برای مطب خود به دنبال یک کانتر زیبا، متفاوت، مدرن و البته مقاوم هستید، هیچ متریالی نمی تواند به اندازه سنگ کورین برای رفع نیاز شما مفید باشد. از این رو به شما کانتر کورین منشی مطب را پیشنهاد می کنیم. این کانتر ها با توجه به ابعاد فضای شما و بر اساس آنچه شما نیاز دارید، ساخته می شوند و به محل مطب یا کلینیک شما منتقل می شوند.

لازم به ذکر است نمونه کانتری که در این بخش مشاهده نمودید، توسط شرکت ایران کورین اجرا نشده است و تصاویری که مشاهده می نمایید، تنها برای آشنایی شما با این نوع و سبک کانتر ارائه گردیده است. اما شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به کانتر ساخته شده با کورین، اطلاع از قیمت ها، مشاوره در رابطه با کورین و نحوه ی اجرای کورین و کوارتز، مشاهده و بررسی سمپل سنگ ها از نزدیک و دریافت سایر اطلاعات، با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

کانتر کورین منشی مطب کانتر کورین منشی مطب کانتر کورین منشی مطب کانتر کورین منشی مطب کانتر کورین منشی مطب کانتر کورین منشی مطب

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>