نصب صفحه کابینت کورین را به چه کسی سفارش دهیم؟

نصب صفحه کابینت کورین

صفحه کابینت را به چه کسی بسپاریم؟ (نصاب کورین کیست؟)

اگر در حال بازسازی منزل و ساختمان مسکونی تان باشید، یکی از بخش هایی که در هنگام بازسازی باید به آن توجه نمایید، آشپزخانه و دکوراسیون آن است. در آشپزخانه هم یکی از مهم ترین بخش ها، کابینت آشپزخانه و صفحه روی کابینت است. در این مطلب بطور کاملا در رابطه با نحوه نصب صفحه کابینت کورین آشنا خواهید شد.

معمولا در بازسازی ها، بخش عمده ای از هزینه بازسازی صرف آشپزخانه و بویژه کابینت و صفحه کابینت خواهد شد. همانطور که می دانید، معمولا کابینت ها در ایران از جنس  ام دی اف هستند. در گذشته، کابینت ها با فلز کار می شدند و به کابینت فلزی معروف بودند. سالهاست که کابینت فلزی از دور خارج شده است و در حال حاضر، کابینت ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد.

تا قبل از ارائه سنگ کورین و سنگ کوارتز به بازار ایران، معمولا از ام دی اف بعنوان صفحه کابینت استفاده می شد. پس از ارائه صفحه کابینت کورین ، در حال حاضر در بسیاری از پروژه های بازسازی از سنگ کورین استفاده می شود . صفحات ام دی افی مانند گذشته طرفدار ندارد.

نصب صفحه کابینت کورین

چرا صفحه کابینت ام دی اف نصب نکنیم؟

دلیل این امر این است که ام دی اف، در نهایت از جنس چوب است و چوب در برابر آب مقاومت چندان بالایی از خود نشان نمی دهد. پس از گذر چند سال و یا حتی چند ماه پس از استفاده از صفحه کابینت ام دی اف، شاهد بادکردگی صفحه به دلیل نفوذ آب به آن هستیم. از زمانی که کابینت های ام دی اف در ایران نصب می شوند، صفحه کابینت ام دی اف نیز بر روی صفحه کابینت نصب می گردند. در حال حاضر صفحه ام دی اف با روکش های مختلف و طرح های متفاوت در بازار موجود هستند. حتی شما می توانید صفحه ام دی اف طرح کورین نیز در بازار پیدا کنید! اما واقعیت این است که روکش های مختلف، چیزی را عوض نمی کند و در نهایت باز صفحه کابینت شما از جنس ام دی اف است که در برابر آب مقاومت زیادی ندارد.

وقتی ما سفارش نصب کابینت را به کابینت ساز می دهید، کابینت ساز پس از انتخاب ام دی اف اصلی برای بدنه کابینت، برای صفحه کابینت کاتالوگی را پیش روی شما خواهد گذاشت که از جنس ام دی اف است و طرح هایی شبیه به طرح های سنگ کورین را می توانید در این کاتالوگ مشاهده کنید. این صفحات تنها یک حسن دارند و آن هم قیمت نسبتا مناسب آنها در مقایسه با کورین و کوارتز است. در این کاتالوگ سعی شده است تا ظاهر صفحه کابینت، شبیه به کورین باشد. البته طرح های قدیمی مانند رنگ های قهوه ای و … نیز در بازار وجود دارند که رسما طرفدار خود را از دست داده اند.

نصب صفحه کابینت کورین

چرا کابینت کار به شما صفحه کابینت ام دی اف طرح کورین پیشنهاد می دهد؟

دلیل این امر این است که معمولا ام دی اف کارها تنها تجربه و تخصص در زمینه نصب ام دی اف و همینطور ابزار آلات مربوط به این کار را دارند. از این رو برای اینکه بتوانند خودشان کار را تمام و کمال جمع کنند، به شما پیشنهاد صفحه کابینت ام دی اف می دهند. اما اگر شما به دنبال این هستید که برای صفحه کابینت، یک متریال مقاوم تر، با کیفیت تر و البته زیباتر را نصب نمایید، باید از ام دی اف فاصله گرفته و کورین و کوارتز را مورد استفاده قرار دهید.

واقعیت این است که کابینت سازها معمولا ترجیح می دهند همه کار نصب کابینت را خودشان انجام دهند و این بدین معناست که تمایل دارند صفحه کابینت را نیز به خود آنها سفارش دهید!

اگر اصرار بورزید که می خواهید صفحه کابینت تان از جنس ام دی اف نباشد و می خواهید کورین و کوارتز نصب کنید، در نهایت باز هم خودشان قصد دارند پروژه را در دست داشته باشند. در این صورت به شما خواهند گفت که چند کورین کار را می شناسند که از قدیم با آنها کار می کنند. در نهایت از آنها قیمت حدودی صفحه کابینت کورین و یا کوارتز را استعلام می کنند و به شما اعلام می نمایند!

لازم است بدانید که کابینت ساز ها معمولا قیمت را از کارگاه های کورین نظیر ایران کورین استعلام می کنند. در نهایت، اگر به عنوان مثال قیمت هر متر طول صفحه کابینت با آنها ۱ میلیون تومان اعلام شود، ابتدا ضریب بالاسری خود را حساب نموده و قیمت هر مترطول را به شما ۱٫۲ میلیون اعلام می کنند! به همین سادگی! حتی اگر کار را خودشان انجام ندهند باز هم سعی می کنند سود خود را کسب نمایند!

نصب صفحه کابینت کورین

راه جلوگیری از این هزینه اضافه چیست؟

بهترین راه برای اینکه هم بتوانید صفحه کابینت تان را از جنس کورین و یا سنگ کوارتز کار کنید و هم هزینه اضافه بواسطه ها پرداخت نکنید، این است که این متریال را بصورت مستقیم از کارگاه های اجرای کورین خرید کنید و نصب آن را به آنها بسپارید. ایران کورین برای این موضوع کنار شماست. ما به شما اطمینان می دهیم که با حذف واسطه ها، قیمت اجرای صفحه کابینت آشپزخانه تان که بسیار مهم است، حداقل ۱۰ درصد کاهش خواهد یافت. می توانید این را خودتان هم با یک استعلام قیمت ساده امتحان کنید!

کافی است برای استعلام قیمت، مشاهده نمونه سنگ ها و سفارش اجرا، با مشاورین خود در ایران کورین تماس بگیرید. در مورد کابینت ساز هم نگران نباشید. ما پس از سالهای سال کار کردن با دوستان کابینت کار، به خوبی زبان یکدیگر را می فهمیم و از این بابت مشکلی پیش نخواهد آمد!

چرا از کورین و یا کوارتز برای صفحه کابینت آشپزخانه مان استفاده کنیم؟

قطعا این سوال در ذهن شما وجود دارد که برتری خاص کورین نسبت به صفحات ام دی چیست؟ آیا لزومی دارد که هزینه چند برابری برای نصب کورین یا کوارتز بپردازیم؟

اگر با ویژگی های این دو سنگ مصنوعی آشنا شوید، متوجه می شوید که دلیل این اختلاف قیمت چیست. کورین و کوارتز علاوه بر زیبایی بی حد و حصر، مخصوص صفحه کابینت طراحی و ساخته شده اند و در برابر انواع آسیب های ممکن، مقاوم هستند. در مورد زیبایی سنگ کورین و سنگ کوارتز تنها همین را بدانید که در حال حاضر، پرفروش ترین صفحات ام دی اف، آنهایی هستند که به لحاظ ظاهری شبیه به کورین هستند! همان صفحات طرح کورین.

اما در زمینه مقاومت باید بدانید که کورین و کوارتز در برابر آسیب های زیر مقاومت بسیار بالایی دارند:

  • مقاومت در برابر آب ریزی و نفوذ آب
  • مقاومت در برابر خط و خش
  • مقاومت در برابر ضربات سنگین احتمالی
  • مقاومت در برابر حرارت تا دمای مشخص
  • علاوه بر این کورین دارای ویژگی های خاصی است که آن را بی همتا نموده است از جمله:
  • قابلیت اجرای بدون درز در محل اتصالات
  • یکپارچگی یعنی هر عمقی از صفحه را که برداریم باز به ظاهری شبیه روی صفحه خواهیم رسید
  • قابلیت پولیش خوردن و رفع تمامی خط و خش های بودجود آمده
  • ماندگاری و عمر بالا
  • و …

نصب صفحه کابینت کورین

اگر تمایل دارید با ویژگی های سنگ کورین و کوارتز بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم سری به لینک های زیر بزنید:

صفحه کابینت کورین

صفحه کابینت کوارتز

همچنین اگر تمایل دارید بیشتر قیمت کورین را با قیمت صفحه کابینت ام دی اف مقایسه نمایید، پیشنهاد می کنیم لینک زیر را مطالعه نمایید:

بررسی تفاوت قیمت صفحه کابینت ام دی اف و کورین

نکته دیگر اینکه اکر دوست دارید در مورد انواع صفحه کابینت بدانید، می توانید از طریق لینک زیر اطلاعات جامعی بدست آورید:

انواع صفحه کابینت

البته بازهم عمده صفحه کابینت مورد استفاده در ایران همان ام دی اف و سنگ های کورین و کوارتز هستند.

اگر در رابطه با نصب و اجرای کورین سوالی در ذهن دارید، می خواهید قیمت آنها را بدانید و یا اینکه قصد دارید برای سفارش اجرای صفحه کابینت از خدمات ایران کورین استفاده نمایید، میتوانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. ما تلاش می کنیم بهترین پیشنهاد ممکن را در اختیار شما قرار دهیم. پیشنهادی که هم به لحاظ مالی و هم کیفیت، بهترین انتخاب ممکن باشد.

۰۹۱۲۸۸۶۶۷۸۰

نصب صفحه کابینت کورین

نصب صفحه کابینت کورین نصب صفحه کابینت کورین نصب صفحه کابینت کورین نصب صفحه کابینت کورین نصب صفحه کابینت کورین نصب صفحه کابینت کورین نصب صفحه کابینت کورین نصب صفحه کابینت کورین نصب صفحه کابینت کورین نصب صفحه کابینت کورین نصب صفحه کابینت کورین نصب صفحه کابینت کورین نصب صفحه کابینت کورین نصب صفحه کابینت کورین نصب صفحه کابینت کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>