صفحه میز آزمایشگاه کورین ، اجرای بدون درز

صفحه میز آزمایشگاه کورین ، اجرای بدون درز

فضاهای آزمایشگاهی پزشکی از جمله فضاهایی هستند که رعایت اصول بهداشتی در آنها حرف اول و آخر را می زند و یکی از اصول مسلم کار به شمار می رود. چرا که در این فضاها، عمدتا با نمونه های آزمایشگاهی روبرو هستیم و به همین دلیل برای جلوگیری از ایجاد اشتباه در آزمایشات و ورود باکتری ها به نمونه های آزمایشگاهی، باید به سراغ استفاده از تجهیزات ایمن و آنتی باکتریال رفت.

این مقدمه را از این جهت گفتیم که به اینجا برسیم که یکی از تجهیزات آزمایشگاهی، میزهای کار هستند. سطح میز کار یکی از مهم ترین بخش ها در هر آزمایشگاه است. از این رو، باید در نظر داشت که برای میز کار، صفحه ای انتخاب گردد که در مقابل انواع صدمات و باکتری ها از خود مقاومت بالایی نشان دهد.

متریال کورین یکی از بهترین انتخاب ها برای صفحه میز کار آزمایشگاه است. دلیل این امر را باید در ویژگی های این متریال جستجو کرد. کورین دارای سطحی است که خلل و فرج ندارد و از طرف دیگر بدون درز اجرا می گردد. اجرای بدون درز به این معناست چنانچه صفحات کورین بر روی سطح میز به صورت قطعات جدا از هم اجرا شود، محل اتصال قطعات از طریق ساب زدن از بین می رود و در نهایت به صفحه ای یکپارچه و بدون درز می رسیم. در نهایت صفحه بدون درز و بدون خلل و فرج، می تواند در برابر لانه گزینی انواع باکتری ها از خود مقاومت نشان دهد. به همین دلیل، کورین بهترین متریال ممکن برای استفاده بر روی صفحه میز کار آزمایشگاه است.

اکثر آزمایشگاه های پزشکی به این موضوع واقف هستند و به همین دلیل، برای صفحه میز کار از متریال کورین استفاده می کنند. چنانچه شما در حال تجهیز فضای آزمیاشگاه پزشکی هستید، می توانید برای مشاوره و سفارش اجرای کورین برای میز کار، با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. همچنین، چنانچه سوالی در رابطه با قیمت کورین، نحوه سفارش و اجرای کورین و … دارید، می توانید با ایران کورین در تماس باشید.

در این مطلب به بررسی صفحه میز آزمایشگاه کورین پرداختیم و کاربر این متریال و دلیل استفاده از آن برای میز کار در آزمایشگاه های پزشکی را توضیح داده ایم. چنانچه در این رابطه سوالی در ذهن دارید، می توانید از طریق بخش زیر سوالات خود را مطرح نمایید.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>