کورین ایرانی یا کورین خارجی ؟

کورین ایرانی،کورین خارجی،کورین سامسونگ،کورین ال جی

کورین ایرانی یا کورین خارجی ؟

تنوع بالای برندهای کورین موجود در بازار و طرح ها و رنگ های متنوع هر کدام، قطعا باعث ایجاد سوالاتی در ذهن شما خواهند شد. این که از کورین ایرانی باید استفاده کرد یا کورین خارجی؟ اگر ایرانی کدام برند بهترین است و اگر خارجی، کدام یک!

این سوالات ممکن است در تصمیم گیری برای شما مشکلاتی بوجود آورده باشند و برای انتخاب برند کورین، بر سر دو راهی مانده باشید. ما در این بخش قصد داریم، توضیحاتی در این رابطه به شما بدهیم و ذهن شما را در خرید کورین کمی باز کنیم.

همانطور که ذکر شد و شما نیز می دانید، در بازار کشورمان، هم برندهای کورین ایرانی وجود دارد و هم برندهای کورین خارجی. برندهای کورین خارجی که در بازار حضور پررنگ تری دارند، عبارتند از کورین سامسونگ (که با نام های کورین استارون و لوته نیز شناخته می شود)، کورین ال جی (که با نام کورین های مکس نیز شناخته می شود)، کورین هانکس، کورین دوپونت و … . از بین برندهای تولید کننده ی ایرانی کورین نیز می توان به شرکت اورانوس، تکسانیت، آتیسون و … اشاره نمود.

اگر بخواهیم بصورت مختصر و مفید شما را راهنمایی کنیم، باید بگوییم که کورین های ایرانی تقریبا در یک رده ی کیفیت قرار دارند و کورین های خارجی نیز در یک رده. به عنوان مثال کیفیت کورین ال جی و سامسونگ بسیار به هم نزدیک است. ولی اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم برندهای خارجی، کیفیت بهتری نسبت به کورین ایرانی دارند.

البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که برندهای خارجی قیمت بالاتری نسبت به هموعان ایرانی خود دارند. در واقع ایرانی ها در رده ی قیمتی نزدیک به هم و خارجی ها نیز در رده ی قیمتی مشابه قرار می گیرند. اگر تمایل دارید قیمت برندهای کورین ایرانی و خارجی را بدانید، پیشنهاد می کنیم سری به لینک زیر بزنید:

قیمت کورین

تقریبا تمامی برندها چه ایرانی و چه خارجی، دارای طرح های اختصاصی و طرح های مشابه هستند. یعنی علاوه بر این که همه برندها طرح های خاصی دارند که تنها مختص خودشان است، تمامی شان طرح های مشابه نیز دارند.

در نهایت این شما هستید که در مورد انتخاب برند کورین تصمیمی گیری می کنید. با آگاهی از کیفیت برندهای مختلف و قیمت، بهتر می توانید برند مورد نظرتان را انتخاب نمایید. اگر در انتخاب و اجرای کورین نیاز به راهنمایی دارید، می توانید با مشاوران خود در ایران کورین در تماس باشید.

سمپل کورین ال جی:

کورین ایرانی،کورین خارجی،کورین سامسونگ،کورین ال جی کورین ایرانی،کورین خارجی،کورین سامسونگ،کورین ال جی

سمپل کورین سامسونگ:

کورین ایرانی،کورین خارجی،کورین سامسونگ،کورین ال جی

سمپل کورین هانکس:

کورین ایرانی،کورین خارجی،کورین سامسونگ،کورین ال جی

کورین ایرانی،کورین خارجی،کورین سامسونگ،کورین ال جی

کورین ایرانی،کورین خارجی،کورین سامسونگ،کورین ال جی

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>