کورین دانه ریز یا کورین دانه درشت ؟

کورین دانه ریز،کورین دانه درشت،سمپل کورین

کورین دانه ریز یا کورین دانه درشت؟

این سوال بسیاری از کسانی است که با ایران کورین تماس می گیرند. بسیاری از مشتریان می خواهند بدانند که سنگ مصنوعی کورین را به چه صورت انتخاب کنند و کدام یک پس از اجرا چهره ی بهتری خواهد داشت!

در پاسخ باید گفت، این که شما کورین با دانه ریز یا دانه درشت انتخاب کنید و یا حتی کورین ساده، کاملا به نظر و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. اگر دوست دارید صفحه کابینت تان، شباهت کمتری به سنگ طبیعی داشته باشد، می توانید از کورین ساده یا ورق کورین با دانه ریز استفاده نمایید و اگر قصد دارید، صفحه ای شبیه تر به سنگ داشته باشید، بهتر است از کورین با دانه درشت استفاده نمایید، تقریبا همه برندهای ایرانی و خارجی، هم دانه ریز و هم دانه درشت را تولید می کنند. در ادامه باید گفت در گذشته در وب سایت ایران کورین، به این موضوع پرداخته ایم که کورین ساده به چه صورت خواهد بود و کورین های طرح سنگ در نهایت به چه صورت خواهند بود. به این منظور، می توانید لینک زیر را بررسی نمایید:

کورین ساده یا طرح دار؟ انواع کورین را بشناسید

کورین با دانه های ریز، طرح های متنوع

اجرای کورین طرح سنگ بر روی کابینت

اگر قصد مشورت در زمینه انتخاب کورین دارید و یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

کورین دانه ریز،کورین دانه درشت،سمپل کورین کورین دانه ریز،کورین دانه درشت،سمپل کورین کورین دانه ریز،کورین دانه درشت،سمپل کورین کورین دانه ریز،کورین دانه درشت،سمپل کورین کورین دانه ریز،کورین دانه درشت،سمپل کورین کورین دانه ریز،کورین دانه درشت،سمپل کورین کورین دانه ریز،کورین دانه درشت،سمپل کورین کورین دانه ریز،کورین دانه درشت،سمپل کورین کورین دانه ریز،کورین دانه درشت،سمپل کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>