ساخت روشویی کورین برای سرویس بهداشتی عمومی

ساخت روشویی کورین برای سرویس بهداشتی عمومی

ساخت روشویی کورین برای سرویس بهداشتی عمومی

در فضاهای عمومی نظیر مراکز خرید، مراکز فرهنگی، آموزشی و … استفاده از سرویس بهداشتی بسیار زیاد است. از سوی دیگر در سرویس بهداشتی بویژه در بخش روشویی ها، آب ریزی بسیار زیاد است و معمولا آب بر روی سطح روشویی می ریزد. از این رو به دلایل استفاده و کاربرد بسیار زیاد و آب ریزی فراوان، باید از متریال هایی برای ساخت روشویی و صفحه روشویی استفاده نمود که مقاومت بسیار زیادی در برابر استفاده مداوم و همچنین نفوذ آب داشته باشند.

اگر مانند گذشته در فضاهای عمومی از متریال هایی نظیر MDF یا متریال های مشابه استفاده کنیم خواهیم دید که صفحه روشویی، به دلیل عدم مقاومت خوب ام دی اف در برابر آب، خراب خواهد شد و در این فضاها معمولا عمر صفحه روشویی بسیار کم است. بهترین متریال ها برای روشویی ها در سرویس های بهداشتی عمومی، سنگ ها هستند سنگ مصنوعی کورین و سنگ مصنوعی کوارتز بهترین و پر استفاده ترین متریال ها برای ساخت صفحه روشویی هستند. این دو متریال به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ آب می توانند سالهای سال در این فضاها دوام بیاورند و عمر کنند. در این بخش قصد داریم به بررسی نمونه هایی از ساخت روشویی کورین برای سرویس روشویی بپردازیم.

سنگ کورین و کوارتز بسیار زیبا هستند. این دو صفحات بسیار سخت هستند و علاوه بر مقاومت در برابر آب، در برابر انواع ضربه و خط و خش پذیری نیز بسیار مقاوم هستند. از سوی دیگر در صورت خط و خش برداشتن سنگ کورین می توان با ساب دادن صفحه، صفحه روشویی را مانند روز اول تمیز، براق و تازه نمود. این از ویژگی های بزرگ کورین است که به شما قابلیت می دهد برای سالهای سال، تنها از طریق سمباده زدن، یک صفحه روشویی تمیز و نو داشته باشید. دلیل این امر این است که کورین دارای سطحی یکپارچه است. یعنی این سنگ از ابتدای سطح تا آخرین عمق، به یک شکل است و در صورت ساب خوردن و برداشتن یک لایه نازک به سطحی شبیه به سطح روز اول خواهیم رسید. از سوی دیگر، متریال کورین بدون درز اجرا می گردد. یعنی محل اتصال قطعات کورین می تواند از طریق ساب خوردن از بین برود و به این شکل، ما صفحه ای یکپارچه و بدون درز خواهیم داشت. صفحه بدون درز می تواند در برابر نفوذ آب به لایه های زیرین مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد.

همانطور که اشاره نمودیم کورین و کوارتز بسیار زیبا هستند. این دو متریال به دلیل شباهت زیاد به سنگ طبیعی، سنگ مصنوعی نامیده می شوند. از سوی دیگر تنوع طرح و رنگ در سنگ مصنوعی بالاست. شما می توانید طرح هایی شبیه به سنگ طبیعی داشته باشید یا طرح هایی ساده با رنگ های متفاوت نظیر نارنجی! این یک ویژگی  بزرگ است که در کمتر متریالی می توان آن را یافت.

در ادامه دعوت می کنیم به نمونه هایی از ساخت روشویی کورین برای سرویس بهداشتی فضاهای عمومی توجه نمایید. اگر در حال بازسازی سرویس بهداشتی یک فضای عمومی هستید، آشنایی و استفاده از این متریال می توان کمک بزرگی به شما نماید.

اگر قصد سفارش اجرای کورین ، درخواست آگاهی از قیمت کورین، هزینه های تمام شده کار، مشاهده طرح ها و سمپل های کورین و کوارتز و … را دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. همچنین، شما می توانید سوالات خود را از طریق بخش نظرات (انتهای همین صفحه) نیز مطرح نمایید. کارشناسان ایران کورین در اولین زمان ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد.

ساخت روشویی کورین برای سرویس بهداشتی عمومی ساخت روشویی کورین برای سرویس بهداشتی عمومی ساخت روشویی کورین برای سرویس بهداشتی عمومی ساخت روشویی کورین برای سرویس بهداشتی عمومی ساخت روشویی کورین برای سرویس بهداشتی عمومی ساخت روشویی کورین برای سرویس بهداشتی عمومی ساخت روشویی کورین برای سرویس بهداشتی عمومی ساخت روشویی کورین برای سرویس بهداشتی عمومی ساخت روشویی کورین برای سرویس بهداشتی عمومی ساخت روشویی کورین برای سرویس بهداشتی عمومی ساخت روشویی کورین برای سرویس بهداشتی عمومی ساخت روشویی کورین برای سرویس بهداشتی عمومی ساخت روشویی کورین برای سرویس بهداشتی عمومی

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>