صفحه زیر سینک روشویی کورین

صفحه زیر سینک روشویی کورین

صفحه زیر سینک روشویی کورین

سرویس بهداشتی یکی از آن فضاهایی است که در آن آب ریزی زیادی وجود دارد. امروزه در فضای سرویس بهداشتی، از کابینت استفاده می شود و سینک تنها مانند سینک های سرامیکی و چینی، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. در چنین فضایی که آبریزی زیادی وجود دارد، برای صفحه زیر سینک روشویی باید از متریال هایی استفاده نمود که در مقابل آب، مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و از طرف دیگر دارای زیبایی زیادی هستند.

برای صفحه زیر سینک روشویی شما می توانید از متریال های قدیمی تر نظیر ام دی اف نیز استفاده کنید اما همانطور که می دانید، این صفحات در برابر آب مقاومت زیادی ندارند و دیر یا زود دچار بادکردگی خواهند شد. در نقطه ی مقابل می توان از سنگ مصنوعی استفاده نمود. سنگ مصنوعی کورین و یا کوارتز، در برابر آب مقاومت بسیار زیادی دارند و اگر بخواهیم دقیق تر توضیح دهیم، باید بگوئیم که این صفحات در برابر آب کاملا مقاوم هستند و آب در آنها نفوذ نمی کند. در حقیقت بین تمامی متریال های موجود در بازار، بهترین متریال برای استفاده برای صفحه زیر روشویی سرویس بهداشتی، کورین و کوارتز است.

علاوه بر این، کورین و کوارتز دارای طرح ها و رنگ های بسیار زیبا و متفاوتی هستند که سبب ایجاد یک سرویس بهداشتی متفاوت برای شما خواهند شد.

از سوی دیگر، در سرویس های بهداشتی عمومی و فضاهایی که تردد بالایی دارند، بهتر است برای دوام بیشتر روشویی ها، از صفحاتی استفاده شود که در برابر آب ریزی زیاد، مقاومت بالایی دارند و آب در آنها نفوذ نمی کند.

در این بخش در ادامه، نمونه هایی از استفاده از سنگ کورین و کوارتز برای صفحه زیر روشویی سرویس بهداشتی آماده نموده ایم. اگر قصد استفاده از سنگ برای روشویی سرویس بهداشتی را دارید، پیشنهاد می کنیم قبل از خرید، این نمونه ها را مشاهده نمایید.

همچنین، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با کورین و کوارتز، سفارش اجرای کورین برای صفحه کابینت آشپزخانه، کانتر، روشویی و … و همچنین استعلام قیمت کورین و کوارتز، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

صفحه زیر سینک روشویی کورین صفحه زیر سینک روشویی کورین صفحه زیر سینک روشویی کورین صفحه زیر سینک روشویی کورین صفحه زیر سینک روشویی کورین صفحه زیر سینک روشویی کورین صفحه زیر سینک روشویی کورین صفحه زیر سینک روشویی کورین صفحه زیر سینک روشویی کورین صفحه زیر سینک روشویی کورین

در این مطلب به بررسی نمونه های صفحه زیر سینک روشویی کورین پرداختیم. اگر در رابطه با اجرای کورین، طرح های کورین و … پرسشی در ذهن دارید، می توانید از طریق بخش زیر سوال خود را مطرح نمایید. کارشناسان ایران کورین در اولین فرصت پاسخ سوال شما را خواهند داد.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>