سمپل کورین آتیستون

سنگ کورین، سمپل کورین آتیستون

رنگ ها و سمپل کورین آتیستون

در این بخش برای شما عزیزان که به دنبال مشاهد نمونه ها و سمپل های کورین هستید، طرح ها و رنگ های کورین آتیستون را آماده نموده ایم. شما می توانید طرح مورد نظرتان را انتخاب نمایید. اگر قصد آشنایی بیشتر با برند کورین آتیستون را دارید، می توانید از طریق لینک زیر با این شرکت آشنا شوید.

آشنایی با برند کورین آتیستون

برند آتیستون یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان سنگ مصنوعی کورین در ایران می باشد. سنگ های تولید شده توسط آتیستون از کیفیت قاب قبولی در مقایسه با سایر برندهای ایرانی برخوردار است. از این رو استفاده از این نوع سنگ را به شما پیشنهاد می کنیم. سنگ کورین می تواند برای استفاده بر روی هر گونه سطحی مورد استفاده قرار گیرد. اما موارد کاربرد بیشتر این متریال، صفحه کابینت، جزیره آشپزخانه، کانتر، بدنه میز منشی در فضاهای اداری و صفحه میز در فضاهای درمانی و پزشکی می باشد. از دیگر موارد کاربرد کورین می توان به استفاده از آن به عنوان صفحه زیر روشویی در سرویس بهداشتی اشاره نمود.

اگر قصد سفارش و خرید کورین آتیستون را دارید، می توانید در ادامه سمپل کورین آتیستون را مشاهده نمایید. در نهایت می توانید برای استعلام موجودی و قیمت سنگی که از آن خوش تان آمده است، با ایران کورین تماس بگیرید و کد سنگ را اعلام نمایید. علاوه بر این، برای سفارش اجرای کورین بر روی صفحه کابینت و … و همچنین دریافت هر گونه اطلاعات در رابطه با کورین و کوارتز می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

برند آتیستون صفحات کورین تولیدی خود را در شش گروه دسته بندی می نماید. این گروه ها عبارتند از:

  • گروه سنگ کورین AW
  • گروه سنگ کورین AP
  • گروه سنگ کورین AS
  • گروه سنگ کورین AL
  • گروه سنگ کورین AM
  • گروه سنگ کورین AT
  • همچنین با کلیک بر روی تصاویر می توانید در ابعاد بزرگ آنها را مشاهده نمایید.

گروه AW

گروه AP

گروه AS

گروه AM

 

گروه AL

 

گروه AT

اگر قصد آشنایی با نحوه اجرای سنگ کورین را دارید، می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه اجرای این متریال و سفارش اجرا، به لینک زیر مراجعه نمایید:

اجرای کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>