کورین رنگ سورمه ای با دانه های سفید

کورین رنگ سورمه ای با دانه های سفید

کورین رنگ سورمه ای با دانه های سفید

در این بخش قصد داریم به بررسی یک آشپزخانه بپردازیم که صفحه کابینت و کانتر در آن با کورین اورانوس کار شده است. این کورین رنگ سورمه ای با دانه های سفید دارد و از زیبایی منحصر بفردی برخوردار است. در گذشته نیز نمونه های اجرای کورین اورانوس کدهای مختلف را در فضاهای مختلف مورد بررسی قرار داده ایم.

در این آشپزخانه کورین در تمامی قسمتهای صفحه کابینت نظیر زیر گاز و .. بکاررفته است. برای این آشپزخانه از سینک ظرفشویی فلزی توکار استفاده شده است و بر روی صفحه کابینت کورین دور سینک، شیارهای آب ایجاد شده است.

اگر قصد استفاده از این رنگ و طرح کورین برای صفحه کابینت آشپزخانه تان دارید، می توانید با ایران کورین در تماس باشید. همچنین برای دریافت مشاوره، استعلام قیمت انواع برندهای کورین و کوارتز، هزینه های اجرا و استعلام موجودی کدها می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

لازم به ذکر است این تصاویر از وب سایت اورانوس استخراج شده است.

کورین رنگ سورمه ای با دانه های سفید کورین رنگ سورمه ای با دانه های سفید کورین رنگ سورمه ای با دانه های سفید کورین رنگ سورمه ای با دانه های سفید کورین رنگ سورمه ای با دانه های سفید

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

منبع: وب سایت شرکت اورانوس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>