نمایندگی اجرای سنگ کورین تبریز

نمایندگی اجرای سنگ کورین تبریز

نمایندگی اجرای سنگ کورین تبریز

اگر از ساکنان شهر تبریز هستید و قصد دارید برای صفحه کابینت آشپزخانه ، صحه جزیره و یا کانتر و … از سنگ مصنوعی کورین و یا کوارتز استفاده نمایید، می توانید جهت خرید و سفارش اجرا، با نمایندگی اجرای سنگ کورین تبریز در تماس باشید.

شرکت ایران کورین به عنوان یکی از قدیمی ترین فعالان عرصه کورین در شهرهای بزرگ ایران دارای نمایندگی های فعال می باشد. از جمله مشهد، اصفهان و تبریز . لازم به ذکر است دفتر مرکزی ایران کورین در منطقه یوسف آباد تهران واقع شده است.

ما در ایران کورین می کوشیم بهترین سنگ های مصنوعی موجود در بازار ایران (برندهای کورین و کوارتز ایرانی و خارجی) را با مناسب ترین قیمت ممکن در اختیار مصرف کننده قرار دهیم. علاوه بر این چون بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال اجرای کار با کیفیت بالا و استاندارد هستند، ما در ایران کورین می کوشیم تا نسبت به اجرای پروژه ها اقدام نماییم. بنابراین شما می توانید در تبریز از خدمات اجرا و خرید صفحه کورین استفاده نمایید.

دفتر ایران کورین در تبریز

شماره تماس نمایندگی تبریز: بزودی (موقتا جهت سفارش اجرای پروژه با این شماره در تماس باشید ۰۹۱۲۴۶۳۰۳۶۵ – رضایی)

آدرس: تبریز، خیابان

نمایندگی اجرای سنگ کورین تبریز

در ادامه به همراه شما به بررسی ویژگی ها و موارد کاربرد صفحات کورین و کوارتز خواهیم پرداخت.

موارد کاربرد سنگ مصنوعی کورین و کوارتز

همانطور که می دانید کورین و کوارتز صفحه هستند. این سنگ های مصنوعی مانند سنگ طبیعی، قابلیت کار کردن بر روی هر سطحی را دارا هستند. صفحه کابینت آشپزخانه، صفحه جزیره و کانتر آشپزخانه، کانتر فضای اداری، صفحه میز و … .

کوارتز و کورین دارای موارد کاربرد مشابه هستند و می توان هر دوی آنها را بر روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار داد. این دو سنگ مصنوعی به لحاظ ماهیت و مواد اولیه مورد استفاده با یکدیگر متفاوت هستند. کوارتز به دلیل استفاده از سیلیس دارای سختی فوق العاده بیشتر نسبت به کورین است و کورین با توجه با قابلیت ساب خوردن، قابلیت رفع درز و اجرای بدون درز و همینطور رفع خط و خش است.

ویژگی های سنگ های مصنوعی کورین و کوارتز:

  • قابلیت استفاده بر روی سطوح : همانطور که اشاره شد، هر دو متریال قابلیت استفاده بر روی هر گونه سطحی را دارا هستند.
  • تنوع بالای طرح و رنگ: سنگ های مصنوعی دارای تنوع بالایی به لحاظ طرح و رنگ هستند. طرح هایی ساده و با رنگ بندی مختلف و همچنین طرح هایی شبیه به سنگ طبیعی. اگر تمایل دارد نمونه ها و طرح های سنگ های مصنوعی را ببینید می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید:
  • قابلیت ساب خوردن و رفع درزها در کورین: سنگ مصنوعی کورین دارای قابلیت ویژه ای است. این سنگ مصنوعی ساب می خورد و محل اتصال قطعات مختلف آن از طریق ساب خوردن از بین می رود. بدین ترتیب صفحه کابینت شما کاملا یکپارچه و بدون درز خواهد بود. از سوی دیگر، چنانچه به مرمر زمان بر روی این صفحات خط و خش ایجاد شود، این خطوط از طریق ساب زدن با سمباده از بین خواهند رفت و صفحه کابینت شما مانند روز اول صاف و براق خواهد بود.
  • درجه سختی بالای سنگ کوارتز : سنگ کوارتز مانند کورین قابلیت ساب خوردن ندارد. در نقطه مقابل، این سنگ بسیار محکم و سخت است و ایجاد خط و خش بر روی آن بسیار دشوار خواهد بود. بنابراین اگر به دنبال صفحه ای محکم و مقاوم برای کابینت های آشپزخانه تان هستید، می توانید سنگ کوارتز سفارش دهید.
  • صفحاتی بدون خلل و فرج : کورین و کوارتز هر دو دارای سطوحی بدون خلل و فرج هستند. بنابراین آب به سختی به درون آنها نفوذ خواهد کرد و از این رو به این سنگ ها مقاوم در برابر آب گفته می شود. به دلیل عدم نفوذ آب در این سنگ ها، سطح سنگ ها کاملا بهداشتی و آنتی باکتریال است.

سنگ های مصنوعی دارای ویژگی های دیگری هستند. اگر قصد خرید سنگ برای صفحه کابینت آشپزخانه تان را دارید، می تواندید جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر و همچنین برای سفارش خرید سنگ و اجرای پروژه می توانید با ایران کورین در تماس باشید.

نمایندگی اجرای سنگ کورین تبریز آمادگی ارائه خدمات سنگ های مصنوعی از سفارش تا تحویل را به شما عزیزان دارد.

نمایندگی اجرای سنگ کورین تبریز نمایندگی اجرای سنگ کورین تبریز

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>