فروش و اجرای سنگ کورین اصفهان

فروش و اجرای سنگ کورین اصفهان

فروش و اجرای سنگ کورین اصفهان

در این مطلب قصد داریم به بررسی و معرفی نمایندگی فروش و اجرای سنگ کورین اصفهان بپردازیم. شرکت ایران کورین به عنوان یکی از اولین فعالان عرضه و اجرای کورین در ایران، در شهرهای مختلف کشور فعالیت می نماید. بویژه در شهرهای بزرگ ایران نظیر اصفهان، مشهد، تبریز و شیراز. لازم است بدانید دفتر اصلی شرکت ایران کورین در تهران می باشد.

شهر اصفهان از جمله بزرگترین و پیشرفته ترین شهرهای ایران می باشد که در کنار صنعتی بودن، یکی از قطب های معماری ایران به شمار می رود. کورین به عنوان یک متریال مدرن و به روز که برای استفاده بر روی سطوح بویژه صفحه کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد، در اصفهان دارای مشتریان خاص خود است.

به دلیل تماس های مکرر هموطنان اصفهانی با ایران کورین برای خرید و یا سفارش اجرای کورین بر روی صفحه کابینت و سایرسطوح، شماره تماس و راه ارتباطی با  نمایندگی ایران کورین در شهر اصفهان به اطلاع دوستان گرامی می رسد.

شماره تماس نمایندگی اصفهان: بزودی (موقتا جهت سفارش اجرای پروژه با این شماره در تماس باشید ۰۹۱۲۴۶۳۰۳۶۵ – رضایی)

موقعیت: اصفهان ، خیابان

لازم به ذکر است شرکت ایران کورین در اصفهان علاوه بر سنگ کورین، سنگ مصنوعی کوارتز را ارائه می نماید. منظور از ارائه این دو سنگ مصنوعی، فروش اسلب و اجرای این دو متریال می باشد. در ادامه در مورد این دو متریال توضیحاتی را ارائه می نماییم تا بیشتر با این صفحات سخت آشنا شوید و با انواع کاربردهای آنها نیز آشنا گردید.

فروش و اجرای سنگ کورین اصفهان

سنگ مصنوعی کورین

صفحات یکپارچه سخت که با نام کورین و یا سنگ مصنوعی کورین شناخته می شوند، برای استفاده بر روی سطوح بسیار مناسب هستند. بویژه سطوحی که دارای استفاده فراوان و همچنین آب ریزی بسیار زیاد هستند. از جمله این سطوح می توان به صفحه کابینت آشپزخانه اشاره نمود. در ایران کورین بیشتر به عنوان صفحه کابینت و یا صفحه کانتر و جزیره در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل این که کورین متریال بسیار مناسبی برای استفاده بر روی سطوح است، ویژگی های این متریال است که در ادامه به صورت تیتر وار آن ها را بیان خواهیم نمود:

  • مقاومت بالا در برابر نفوذ آب : کورین سطحی غیر متخلخل دارد و به عبارت دیگر، خالی از هر گونه خلل و فرج است. به همین دلیل آب نمی تواند به دورن آن نفوذ کند. این امر سبب می شود که برای فضاهایی که آب ریزی زیادی وجود دارد نظیر صفحه کابینت آشپزخانه، روشویی سرویس بهداشتی و …، کورین یک متریال بی رقیب باشد.
  • صفحات یکپارچه : نام اصلی و علمی کورین صفحات یکپارچه است. این بدان معناست که این سنگ مصنوعی در هر ضخامتی دارای طرح و ظاهری شبیه به لایه ی رویی می باشد. به همین دلیل هر قدر شما کورین را با سمباده ساب بزنید، باز هم صفحه ای مانند صفحه ی رویی مشاهده خواهید نمود.
  • قابلیت ترمیم خط و خش : کورین خط و خش پذیر است. البته باید بدانید این اتفاق به سختی می افتد و سنگ کورین در برابر خط و خش از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد. اما چنانچه در گذر زمان بر روی صفحه کابینت کورین خش ایجاد شود، به دلیل یکپارچه بودن می توان سطح آن را از طریق سمباده ساب زد و تمامی خط و خش های بوجود آماده از این طریق برطرف خواهند شد.
  • قابلیت اجرای بدون درز : همانطور که عنوان نمودیم، کورین قابلیت ساب خوردن دارد. وقتی قطعات کورین در کنار یکدیگر چیده می شوند، محل درز اتصالات از طریق چسب مخصوص کورین به یکدیگر چسبانده شده و محل اتصالات از طریق ساب خوردن از بین می رود. به این ترتیب به صفحه ای یکپارچه خواهیم رسید که کاملا یک تکه است و هیچ محل درزی ندارد.
  • تنوع بسیار بالای طرح و رنگ : برندهای مختلف تولید کننده کورین (ایرانی و خارجی) ، تنوع بالایی از طرح و رنگ را در اختیار قرار می دهند. از این رو، شما به عنوان خریدار، می توانید طرح های مختلف را بررسی و بر اساس سلیقه شخصی و هماهنگی با کابینت های آشپزخانه، صفحه کابینت کورین مورد نظرتان را انتخاب نمایید. لازم است بدانید که دلیل اینکه به کورین عنوان سنگ مصنوعی اطلاق می شود این است که بسیاری از طرح های کورین کاملا شبیه به سنگ طبیعی هستند. برترین کورین نسبت به سنگ طبیعی این است که معایب سنگ طبیعی از آن کاملا حذف شده است.

فروش و اجرای سنگ کورین اصفهان

سنگ مصنوعی کوارتز

کوارتز مانند کورین در رده متریال های مصنوعی و مهندسی جای می گیرد. این متریال نیز کاربرد گسترده ای برای استفاده بر روی سطوح دارد و شما می توانید تنوع بالایی از طرح ها و رنگ های سنگ کوارتز را در دامنه انتخاب خود جای دهید. در ادامه به طور خلاصه ویژگی های کوارتز را بررسی خواهیم نمود و به طور ضمنی می توانید تفاوت کورین با کوارتز را مشاهده نمایید.

  • مقاومت بسیار بالا در برابر انواع ضربات و آسیب : کوارتز نظیر کورین دارای مقاومت بالایی در برابر انواع ضربات و صدمات است. نکته اینجاست که کوارتز نسبت به کورین دارای درجه سختی بیشتری است و در برابر انواع آسیب های از خود مقاومت به مراتب بالاتری را نشان می دهد.
  • عدم خط و خش پذیری : سطح سنگ کوارتز بسیار سخت است. کوارتز از ۹۳ درصد سیلیس ساخته می شود. سیلیس بعد از کربن، دومین ماده سخت موجود در طبیعت است. از این رو سطح کوارتز در برابر خط و خش پذیری کاملا امن است. به موازات، سطح کوارتز قابلیت برطرف شده خط و خش بوسیله ساب زدن با سمباده را ندارد.
  • مقاومت در برابر نفوذ آب: کوارتز نظیر کورین دارای سطحی غیر متخلخل است. در سطح آن خلل و فرج وجود ندارد و به همین دلیل می توان گفت سنگ کوارتز در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم است و می توان با خیال راحت از آن در قسمت های آب ریز نظیر سینک ظرفشویی استفاده نمود.
  • تنوع بالای طرح و رنگ : کوارتز تنوع بسیار خوبی از طرح و رنگ را در اختیار مشتریان قرار می دهد. برندهای مختلف کوارتز هر کدام دارای دامنه طرح های گسترده ای هستند. از این رو می توانید با خیال راحت از میان طرح های موجود، طرحی که با ذائقه، سلیقه و آشپزخانه شما هماهنگی دارد را انتخاب نمایید.

سنگ کوارتز مانند کورین برای استفاده بر روی سطوح نظیر صفحه کابینت آشپزخانه ، صفحه کانتر و جزیره و سایر سطوح مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش و اجرای سنگ کورین اصفهان

تمامی آنچه در مورد کورین و کوارتز ارائه شد، برای آشنایی بیشتر شما با این متریال ها می باشد. اگر شما از ساکنین شهر اصفهان و شهرهای پیرامون هستید و قصد استفاده از کورین و کوارتز برای صفحه کابینت آشپزخانه و یا هر سطح دیگر را دارید، می توانید جهت مشاوره و آشنایی بیشتر با این متریال ها و همچنین سفارش اجرا، استعلام قیمت سنگ و هزینه های اجرا و …، با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

علاوه بر این می توانید از طریق بخش نظرات نیز پرسش خود را مطرح نمایید. کارشناسان ایران کورین در سریع ترین زمانن ممکن پاسخ مناسب سوال شما را خواهند داد.

اگر قصد دارید نمونه سنگ های کورین برندهای مختلف را مشاهده نمایید، می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

همچنین اگر قصد آشنایی با طرح ها  و رنگ های سنگ کوارتز را دارید، می توانید بر روی نام برندهای تولید کننده کوارتز که در زیر مشاهده می نمایید، کلیک نمایید:

فروش و اجرای سنگ کورین اصفهان فروش و اجرای سنگ کورین اصفهان فروش و اجرای سنگ کورین اصفهان فروش و اجرای سنگ کورین اصفهان فروش و اجرای سنگ کورین اصفهان فروش و اجرای سنگ کورین اصفهان فروش و اجرای سنگ کورین اصفهان

سایر نمایندگی های ایران کورین:

اجرای صفحه کورین مشهد

در این مطلب به معرفی نمایندگی فروش و اجرای سنگ کورین اصفهان پرداختیم.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>